• tree

18 august i 2007?

Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?

Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • Salomeh

Hallå tjejer, idag firar vi ett års förlovning...nu är det 9 månader kvar till bröllopsdagen. :)

• Zandra

Hej tjejer,

Hoppas ni har haft en bra helg! ´

Salomeh,
    Grattis till förlovningsjubileumeet!Gjorde ni nagot trevligt tillsammans?

Själva sa har vi som tradition att ga ut och äta pa vart förlovningsdatum varje ar...Firade faktiskt 5 ar i oktober...hur är det med er andra tjejer, haller ni hart pa traditionen och giftar er inom ett ar efter förlovningen, eller är det fler som varit förlovade i lite längre tid?

Skulle vara lite kul ocksa att fa höra om hur det gick till när ni förlovade er...

• Daia Gräddnos

Vi har varit forlovad sedan 20. mars 2005. Hade inga planer på bröllop just då. Min M2B friade på Svalbard efter en härlig iskall hundslädetur...

• tree

Vi har varit ihop för snart 5 år men min m2n friade med ringen, champage och down on one knee på 26/08 i somras! vi hade alltid sadt att det vore kul att gifta oss inom 1 år efter forlovning så vi väntat till det var tid!

det var så romantic!

• mary81

hej brudar!
    Jag och min M2B har varit tillsammans i 9,5 år och det blir 10 nästa sommar.
    Han friade i somras på stranden i Barcelona, under stjärnorna. Jag blev chockad och sååå lycklig. Först var inte tanken att vi skulle gifta oss inom ett år men sen tänkte vi att varför inte??

Annars står jag ganska still med planeringen. Eller har jag sagt att min mamma känner en ringdesigner som har sagt att han kan designa en ring till mig!!!!! Vi kanske ska träffa han på lördag

Fotografen jag tänkte på från början får jag inte tag i men har fått tips om en annan fotograf nu. Hon tar 7000 för porträttbilder, under vigseln och mingel efter. Är det dyrt eller normalt??

• tree

vi hade haft en upptagen månad innan och det var bara den helgen att vi hade ihop för 'quality time' så vi gick ut för en picnic innan vi bokad in till Yasuragi spa hotel i hassludden. jag hade en kykling och bröd i min mun när m2s sa, today will be a day we will probably celebrate in the future!.... och jag frus (frozze!)... oh shit itäs going to happen!... då, han tåg ut en lite låde (box?) med den mäst perfekt ringen och went on one knee... och friade! jag var så glad och ge honom en stor kram och glömt att svar... så, jag skrekade YES OF COURSE! sen han liggade (put) ringen på min finger!.. han hade haft det engraved med hans namn och datum så det hade allt varit planerad för några vecka sen! det var det mäst perfekt stund i mitt liv! så romantiskt!

• tree

mpnga order där som jag inte kunda komma ihåg... förlåt!

• tree

mary 81!
    så fint, under stjärnorna! gråta du? (cry?)

• mary81

Nej jag bara skrattade och kunde inte sluta le

Han hade också graverat in datum och namn, och det roliga var att jag tyckte han hade så bråttom ner till stranden efter att vi hade varit på restaurang. Men det var bara för att klockan var 23,20 när vi ätit färdig och klockan fick ju inte bli efter 12 för då skulle det vara fel datum hahahaha

Ert frieri lät också så romantiskt

Svar på tråden 18 august i 2007?