• tree

18 august i 2007?

Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?

Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • Mello

Daia graddnos:

Jag bor i Frankrike, sa vi tankte kora upp lite (eller mkt vin). Rockelstad ligger nagra mil sydvast om Gnesta, jag ar fran Stockholm men har ingen sarskild koppling till Gnesta. Vi hittade stallet av en slump (kommer ej ihag hur...)

• Daia Gräddnos

Låter bra med vin-planen Mello, för os blir det nog Tysklandstur. Jag har som jag har sagt bokad lokal (med övernatting), vigselförrettare (med båt), fotograf och köpt klänning - alt via nätet, sen åkt och tittat (lokalen och klänningen), men det vi inte har sett (t.ex. båten) vet vi ju inget om... Lite närvöst.

• Mello

Ja vad gjorde vi utan internet???? Min mamma skulle nog fa ga i pension och bli brollopskordinator pa heltid;) Jag oroar mig ocksa lite for sant man inte sett, typ maten och blommor, men man far inte ha sa hoga forvantingar. Det viktigaste ar trots allt att alla har en toppendag och att inte klanningen fattar eld...

• Daia Gräddnos

Mello, det med förventninger tror jag är jetteviktigt, inte ha alldeles för höga, kanske svårt när man har planerad länge och funderat mycket, men det är då man blir besviken... Med färgen på blommorna som inte är exact så och så...

• Mello

Det ar darfor man inte ska planera for mycket;);)

• Daia Gräddnos

Nei, inte för mycket "onödig" planering. Men åt andra sidan planerar jeg gärna saker nu så jag släpper tänka på det på min bröllopsdag!

• Mello

Ja, det har du ratt i. Vem skulle annars gora det? Det ar skont att ha det mesta gjort i god tid sa man slipper stressa sista manaden.

• Daia Gräddnos

Har just fått reda på at våran billiga fotograf inte är fotografutbildad, och jobbar också med annat bredvid, kanske därför jag har fått et sånt bra pris? Hjälp mig tjeier, sei at det inte är nån fara och att bilderna blir bra endå!!!

• Salomeh

Utbildning spelar väl ingen roll... har du sett hans bilder? Är han duktig på det han gör?? Du ska betala för bilderna och inte hans utbildning ;)

Usch, jag blir stressad tjejer, ni är lååååångt före oss. Idag var vi till Nyckelviken och tittade, jätte fint! Äventyrskontoret som ngn tipsade om var tyvärr stängt men det ligger ju väldigt bra till... vi kanske måste tälta ngnstans istället. :)

• Daia Gräddnos

Salomeh
    Tack!!!
    Vad gör du vaken på denna tid av dygnet? Jag är på jobb, här är det lugnt og stilla...

Svar på tråden 18 august i 2007?