18 august i 2007?
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Haha...mmm jag är nattuggla vet du. Nej men jag har sömnproblem tyvärr. Antar att du sover nu :)
Tjejer, verkar som att Gudarna vill! Fick precis mail från Nyckelviken att de har ledigt den 18e. Är helt säker på att de INTE hade det för 2 veckor sen! Shit, jag är så glad nu :)
Grattis Salomeh!
Titta - det löser sig! Nu har ni fixat det viktigaste! Nu är det bara det roliga kvar...
Detta vill ni inte tro (börjar jag bli galen eller?) men idag har min blivande mann köpt servetter till bröllopet, nån som känner sig stressad eller? Jag håller på att skratta ihjäl mig! Tidligt, nej vaddå???
Daia Gräddnos! Bilken lokal med övernattning har du bokat? Behöver hjäl att hitta något bra...
Daia Graddnos:
Det ar ju jattebra! en till grej att kryssa av listan... Det ar lika bra att fixa sana sma grejjer som man annars latt glommer for andra, mer 'viktiga' saker som klader etc. Kommer sjalv sakert glomma en massa smatt.
Jag har varit ganska upptagen med besökare de här senaste dagarna så det har varit mycket för mig att läsa här!
välkommen till alla nya bruder!
Hej Daia!
du borde vara glad att din m2b har gjort nånting alls! men det var en skumt sak att prioritisera! hehe...
själv har jag idag tittat på slottet igen och det var väldigt kul! och vi ska snart boka bandet...
jag ska prova klänningen igen på onsdag och förhoppningvis ska jag beställa den!! så spännande, men jag är lite rädd också för då är det gjort! hur var det för dig när du beställde?
Jennyidubai
Vi har helt enkelt bokad et vandrarhem. Visst vore det roligt med et slott, men... På detta sett får vi en helg til sammans med alla gäster (som åker så lååångt), med både övernatting og festlokal (och kök til cateringen) på samma ställe, det fins även bastu og är inte långt från kaien (skal ha vigsel på båt). Och vi kan servera egen mat, dryck og festa hur länge som hälst på natten.
Terri
Kul att höra från dig igen! Jag köpte ju klänningen begangad efter å ha provat en presis likadan i en affär. Så jag visste ju hur den så ut. Men visst var det lite närvöst, og det är det fortfarande - den måste nemligen sys ut lite, och det skall "svärmor" göra - vad om det inte går? Har lite ångest, det är storlek 34 (!!!) och jag är inte extrem-smal...
Daia Gräddnos, Sy ut en klänning? tänk om det inte blir bra då? är det mkt som ska sys ut????
Jag vet inte, den er trång upptil över thorax, jag kan andas, men om jag drar andan riktig mycket inn - nä det går inte. Det är som att ha en korsett. Jag har ingen kilo extra i överkroppen, så bantning löser inget.