18 august i 2007?
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Sorry Terri, jag såg inte ditt inlegg!!!
vi har 2 band som är bra och rätt pris så nu måste vi bestämma vilket att har... en är mer Jazz än den andra.
jag har inte köpt papper eller nåt, dock jag såg fint tapet på laura ashley hemsiden, så jag ska åkå att titta i affärren efter jobbet i morgon. min mamma sak göra det sedan det är faktist hennes 'hobby' men hon har inte börjat än och det är så mycket! och sen måste hon sticker allt till mig i sverige (hon bor i usa) och postet därifrån är hemskt! så, det gör mig en lite oroligt!
Jag bor ju i Norge och allt är lite billigere i Sverige... Hade man hittat allt på rea i Sverige hade man ju sparat massor (på papper, servetter, ljus, etc), men vi är ju inte så ofta i Sverige, och man skall ju ha tur om man hittar nåt just då.
Vad roligt att ni skall ha band! Hur länge spelar dom? Har ni annan musik också (dator, DJ in a box)? Vi har inte råd med band så det blir nog dator med musik... Inget live... Känner ingen som kann spela not hellre.
vi tänkt att de kunda spela från 21:00 till 01:00 med pauser. men vi vet inte hur det funker precis.
vi har altid tänkte att det vore fint att dansa till en live frank sinatra... så, vi ska inte har proffs foto men har bandet i stället. vi har 2 vänner som ska ta bilder för oss. det beror på vad man tänker är viktigäst.
är du på jobbet just nu? vad tänker dina collegar om bröllops chat på jobbet?
min kontorskomrat har sagt att min svenska har förbättrade så jag sägar att det är svenska övning!
Presis Terri, så tycker jag också - man måste ju prioritera (hade vi hatt vänner med fotokunnskaper hade vi frågat dom).
Jag är hemma. Jag jobber 50% nattanställning, og pluggar faktisk heltid uppepå det. På så sätt är jag mycket hemma på dagarna (jobbar med en mastergrad; klar juni-07).
oi! så kul att du slutar precis innan bröllopet!
Ja, det är planerad så!
Vet ni hur ni ska göra med håret?
Jag håller på att spara ut håret så att jag kan göra någon fin uppsättning med tiara. Så man kan få en drömfrisyr..
det är faktiskt var jag på på sistone.... men det kosta ganska mycket for proffs brudupsättning, så jag har provat några olika saker med mina tärnor... men jag vill har någonting lite mer 'fancy'.... hmmm