• tree

18 august i 2007?

Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?

Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • Daia Gräddnos

iofs betalar vi för övernattingen också, men med bidrag från gästerna.

• Salomeh

Hallå tjejer, vi gifter oss oxå i aug nästa år. Oj ni verkar ha kommit mkt längre än vi... vi vet inte vart vi ska ha det ännu å min kille är så lugn för han tror allt går att fixa på typ en månad.

• tree

hej Salomeh!

oh dear! när och var ska du gifter sig?

• Salomeh

Terri:
    Jo vi funderar på den 18e vi med :) (vi blev ihop 18e jan, förlovade oss 18 nov så det känns som att 18 är våran datum)

• mary81

Hej brudar!
    Jag ska också gifta mig 18 augusti nästa år, helt underbart! Har endast bokat kyrka men har festlokal på gång nu... Hur går det för alla andra. Jag tänkte börja satsa på allt till 100 % efter nyår. Typ gå ner i vikt och sånt så att man kan börja testa runt lite klänningar...

Salomeh: Har du kollat med kyrka för det tror jag du måste kolla upp ganska snart!

• Daia Gräddnos

Hei igjen tjeier!

Det viktigaste verkar va att boka vigselplats och festlokal i tid. Så catering (om det inte inngår i festlokal), fotograf och frisör om det är et populärt område att gifta sig. Klänning och trycksaker kan man mysa med ett tag till...

• Daia Gräddnos

Och detta kom från hon som köpte klänning för allt annat...

• mary81

Daia Gräddnos:
    åhh.. har du redan köpt klänning?? lyllos,, hur ser den ut.. är lite nyfiken. Jag är rädd att aldrig hitta nån jag faller för eller passar i.

måste fråga alla; är era blivande lika involverade i allt planerande som ni är?

• Daia Gräddnos

Mary81

Jag har köpt klänning nr 4 a dessa:
    www.finn.no/finn/viewimage&reference=9/868/887/9_1162217632811.jpg&adheading=Linea+Raffaelli+brudekjole+%28ogs%E5+til+stor+brud%29&sid=1asbgabA_183133&pos=2&adTypeId=67 (modellen som står i fönstret och inte tittar på fotografen)

Och nej, om du ser mine tidligare innlegg i denna tråd är inte min blivande mann särlskilt interessarad. Årets skidresa verkar mycket mer interessant och värd att betala för...

Svar på tråden 18 august i 2007?