• tree

18 august i 2007?

Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?

Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • Daia Gräddnos

Terri

Worse! I just came home from work - should be sleeping now...

• tree

WoW! gå och ligga sig och vi kan prata igen ikväll eller över helgen!

• Daia Gräddnos

Svårt att låta bli bara! Takk och god natt:)

• jo2

Är lite kontroll fraek så jag tycker om att vara klar i god tid. Blir väldigt stressad om jag har massor att göra sista dagen och då blir jag otrevlig och gapar på min M2B och andra som kommer ivägen så jag förbereder mig väl!!
    Håret tycker jag är svårt så det får bli frisör men sminket gör jag också själv för det kan ju bli hur som helst! Vill ´ha ganska enkel sminkning så det löser sig säkert! Min bror spelar föresten som DJ så han hyr en anläggning och har med sig musik till festen, det är musiken till kyrkan som är det svåra!

• Daia Gräddnos

jo2

(kann inte låta bli datorn även om sengen ropar på mig)

Är det inte ganska enkelt att hitta solist till kyrka, det är vel ofta några som "brukar" sjunga i bröllop och som prest/kyrkapersonale känner?

• tree

Hej Jo2

Jag har en vänina som ska spella flute för oss på visgel (vi ska gifta oss borgligt)... har du någon vän som den? Många lära sig att spela en instrument i skola...

ska du gifta dig på 18:e augusti också? Var någonstans?

• tree

oops... i saw yoru original text now! hehe

• jo2

Hej!
    Tillbaka igen! Jag antar att jag får fråga runt bland vänner och bekanta lite mer. Man vill ju ha någon som är duktig och kan sjunga det man vill så det är ju bra om någon annan har haft samma person innan. Så får det inte vara för dyrt, oj vad mycket krav jag har!!!!Har ingen nära som gift sig här i stan heller men det löser sig säkert.
    Har ingen som spelar något fint instrument!=-[
    Jag har ju tid på mig än så allt blit säkert bra till slut!

• tree

i was looking into a string quartet before my fried offerd to play for us and they sounded very nice... they play for 2000 per person for the ceremony inl ~ 1 hr of mingle music... kanse det är någonting för dig... www.Pumakvartetten.se

• jo2

Kollar genast upp det. Tack för tipset!

Svar på tråden 18 august i 2007?