När märker man av att man är...GRAVID???
God morgon!
NYA tråden... KUL!
Herregud, redan så många nya inlägg! Tog mig en halvtimme att läsa igenom gamla och nya tråden.
Snart så... Hur kan man ha symptom så tidigt? Det var häftigt! Jag trodde inte man fick det förrän ägget fäst? Men jag har säkert fel... Gud vad kul att du känner något!
FruLlan kanon med nya tråden och måla som sagt inte fan på väggen ännu. PMS och grav symptom är lika - det har vi lärt oss - men det är fortfarande en chans att det är en bebís, vilket gör det spännande ända fram till BIM
lapinette: Lycka til med allt vad gäller flytten, men glöm ej att få till det...
Själv är jag skit sur på min make fortfarande och vi fick inte till det i går, för jag ville inte. Jag kände för första gången på länge, NÄHHHH fan heller! Jag skiter i om det skulle öka chansen att bli gravid.
I och med att vi inte fick till det alls så många gånger under ÄL (ja det var ju 1 gång endast) så är ju chansen inte så stor, men man kan ju haft tur eftersom vi hade sex på natten efter jag fick böjj, det kan ju räcka för vissa.
MEN jag har inte ett ända symptom, jag känner ingenting!
Så jag är inställd på nästa ÄL redan (som ajg har när jag är på affärsresa i Götenorg, så jäkla typiskt).
Oj vad jag ältar och deppar idag.... nu får jag försöka öppna jobbmailen, har inte gjort det än