Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Godmorgon girls!

Forfarande inga symptom.... men men jag får väl min beskärda del lagom till jag ska iväg till Dubai eller något...

Lapinette: Jag tog Rosenrot (dubbel dos) från mensens första dag till och med den dagen jag hade full stegring på cb ÄL test.
    Bisolvon käkade jag också från mensens första dag till ÄL, 3 st om dagen jämt fördelat, i tablett form.
    Jag tror stenhårt på dessa. Min hosta försvann pga Bisolvon och jag märkte att jag fick upp allt slem, så jag antar att det gjorde underverk även i lilltjejen där nere. Rosenrot är ju bra för massa saker och man får mer energi etc. Men det blir dyrt i längden...
    Sen äter jag Folsyra sedan i august, Mitt Val Kvinna sedan förra mensen och Berocca varje dag. Mest för vitaminerna etc och för att Berocca smakar fanta och det är gott på morgonen när man ärtörstig
    Jag blev gravid i allafall o måste ju nu tro på min dunder kur. (Sen slutade jag med både alkohol, 11 dagar, o rökningen! Nu är det en månad utan cigg)

KOKO!!!!!! Jag håller alla tummar jag har!
    Hoppa hoppas hoppas!

Skönt att du känner dig bättre Snart så... nästa gång är det er tur!

Muggles: Jag kommer till Götet nästa vecka, ska vara där från Måndag till Torsdag, är du snäll kanske vi kan hinna med en fika eller så, kan ju inte drick vin längre, sista gången för det blev på brunchen med trådisarna i lördags. Det blev mycket vin då, tack o lov!!!

Nähä, nu kanske jag ska öppna mailboxen! Jag prioriterar verkligen inte jobbet nu för tiden, det första jag gör är att läsa i kapp vad mina kära medsystrar har skrivit

• Bröllopstokiig

Lapinette: Du köper Rosenrot på naturapoteket o Bisolvon på vanliga apoteket.

Nattson: Skönt att höra att man inte är ensam. Det känns bara så märkligt att jag inte känner något. Men men det kanske kommer, jag får vara glad så länge jag inte känner något.

• Bröllopstokiig

Muggles; jag ska ordna en mingelfest på måndagkvällen på ekocentrum. Så jag kan ju bara på eftermiddagen....Om vi inte kan ta det senare efter minglet på måndagen....?

• Bröllopstokiig

Muggles: Vi kanske ska ta en lunch i stället, eftersom risken är att vi sitter och pratar i 6 timmar! Det brukar vi göra i sthlm
    Jag kommer till Gbg vid 11-tiden på förmiddagen på måndag. Vet inte om du jobbar i stan?

• Bröllopstokiig

Jag kommer vara vid avenyn Muggels under lunchtimmarna!
    Lindholmen långt från det?
    Ekocentrum ligger på Achenbergsgatan, när universitetet tror jag. Men jag är mobil hur som helst!

• Bröllopstokiig

Jessie: jag känner verkligen ingenting! Skit trist! Kissnödig är jag inte i allafall. Men det jag har noterat är att jag är mycket mera törstig nu än tidigare!??!! Annars är jag som vanligt

• Bröllopstokiig

*ASGARV*

Nu kom jag på ett symptom som har kommit under dagen!
    Jag tycker saker luktar annorlunda.
    Har tyckt att det luktar häst eller kanske hästskit om mig hela dagen....
    Nu när jag var på toa så stod jag och luktade på mig själv - så kom jag ju på det.... jag liktar inte det är så man helt plötsligt få för sig pga hormonerna!! ja ja hoppas ni fattar!

• Bröllopstokiig

Shit pommesfrittes vad ni skriver!
    Kul i allafall.
    Muggles; jag kanske kan ta taxi dit du är... maila ditt nummer så får du mitt sen, så kan vi höras i allafall på måndag förmiddag så vi vet hur det bli och om det bli beroende på hur du har det på jobet. clowenadler@hotmail.com

Jag mår så sjukt som vanligt så det är nästa ledsamt!
    Det som är nytt för dagen är att jag tycker jag själv luktar häst skit!
    Annars så har jag inga symptom alls!

• Bröllopstokiig

Jo det är skönt men samtidigt lite nervöst och konstigt att man inte ens känner sig gravid.

ja ja.... tror jag ska vara med i kokosbollskriget i stället för att sita och leta efter symptom......

*smash*

• Bröllopstokiig

MEN HALLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Vart är AM??????????

Ligger hon och föder nu eller, hon har inte varit inne och tjatat med oss sedan i måndags!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???