När märker man av att man är...GRAVID???
Godmorgon girls!
Forfarande inga symptom.... men men jag får väl min beskärda del lagom till jag ska iväg till Dubai eller något...
Lapinette: Jag tog Rosenrot (dubbel dos) från mensens första dag till och med den dagen jag hade full stegring på cb ÄL test.
Bisolvon käkade jag också från mensens första dag till ÄL, 3 st om dagen jämt fördelat, i tablett form.
Jag tror stenhårt på dessa. Min hosta försvann pga Bisolvon och jag märkte att jag fick upp allt slem, så jag antar att det gjorde underverk även i lilltjejen där nere. Rosenrot är ju bra för massa saker och man får mer energi etc. Men det blir dyrt i längden...
Sen äter jag Folsyra sedan i august, Mitt Val Kvinna sedan förra mensen och Berocca varje dag. Mest för vitaminerna etc och för att Berocca smakar fanta och det är gott på morgonen när man ärtörstig
Jag blev gravid i allafall o måste ju nu tro på min dunder kur. (Sen slutade jag med både alkohol, 11 dagar, o rökningen! Nu är det en månad utan cigg)
KOKO!!!!!! Jag håller alla tummar jag har!
Hoppa hoppas hoppas!
Skönt att du känner dig bättre Snart så... nästa gång är det er tur!
Muggles: Jag kommer till Götet nästa vecka, ska vara där från Måndag till Torsdag, är du snäll kanske vi kan hinna med en fika eller så, kan ju inte drick vin längre, sista gången för det blev på brunchen med trådisarna i lördags. Det blev mycket vin då, tack o lov!!!
Nähä, nu kanske jag ska öppna mailboxen! Jag prioriterar verkligen inte jobbet nu för tiden, det första jag gör är att läsa i kapp vad mina kära medsystrar har skrivit