Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Gulle dig Nenne!

Det var meningen att det skulle vara en vecka med tv grejen, men jag sa till dem i går att jag inte kommer få ledigt så länge. Så jag föreslog att jag tar ett flyg som går en onsdag kväll, då kan jag jobba hela onsdagen. Sen behöver jag bara ledigt tors + fre och det kanske jag kunde fått liksom... åker tillbaka natten mellan söndag/ måndag, vilket betyder att jag får 4 hela dagar för inspelningen... men vi får se hur det löser sig!

Ag testerna. Jo men jag har cb dubbelpaket hemma som ligger och väntar på att mensen ska ha hållt sig bort tillräkligt länge.
    Vi får se vad som händer, men eftersom jag inte har det minsta lilla symptom (mer än att det kändes lite konstigt en kort sekunde i boobsen igår) så misstänker jag faktiskt bara att mensen är sen denna gången. Jag mår liksom precis som vanligt! Inte ett ända tecken. Skumt.
    Den som lever får se...
    Sen kan jag inte låta bli att tänka, att det är så typiskt, här har man längtat och försökt i månader, precis DÅ får jag roliga jobberbjudanden! Så et skulle inte förvåna mig om det var ett plus nu bara för det... och om det inte är det så känns det så fantastiskt mycket bättre denna gången just pga allt annat som har hänt nu... ja ja

Fredag, och i morgon ska vi käka brunch! Ska bli såååå trevligt att se er igen ni som ska me!

• Bröllopstokiig

Snart så...
    Jag tror du är gravid, men hcg halten har inte blivit så hög i kroppen än. Jag känner verkligen igen din sörja från min förra gång då jag var gravid. Spännande!
    Det kommer bli + i helgen!
    Jag har inte ett enda symptom, så ibland misstänker jag grav, men lika snabbt misstänker jag mens. USCH varför kan inte bara mensen komma nu, så jag inte behöver undra så mycket.

• Bröllopstokiig

koko, tack för hjälpen... ha ha ha jag vet att jag läste det men glömde svara, snacka om förvirrad idag! Phuuu
    Nu ska jag ner till stan och äta lunch med en värninna.

och koko har rätt (sissi) jag heter inte helt otippat Cecilia igentligen och mitt efternamn börjar på L

• Bröllopstokiig

Snart så... klart du ska dricka vin!! Det ska jag! I går när jag kände hur det sved till i boobsen fick jag nästa lite skräckblandad panik och tänkte, shit jag måste ha vin i kväll, tänker absolut inte skit i festen som jag hade tänkt från början. Så jag drack säkert 7 glas! PHU
    I kväll är det dammiddag och vin och i morgon är det brunch och vin! Jag ska inte testa förrän på söndag, det är ju bara att säga då att man inte visste... he he väl planerat! om det så är grav eller ej

• Bröllopstokiig

Nu måste jag på toa..... vågar knappt

• Bröllopstokiig

INGEN MENS hihihihi märkligt....

• Bröllopstokiig

Mindre du lär känna igen oss oavsett påse eller ej... he he he

ÅÅÅ våfflor, fasen vad jag ska moffa i mig!

• Bröllopstokiig

FULLAN!
    Snälla kom!
    Om jag nu skulle vara gravid, så kan jag ju säga att Bisolvon funkade! OCH även Rosenrot!

• Bröllopstokiig

Moppy! Gumman, det var ju inte så underbara nyheter precis. Usch då. Vi fortsätter hålla tummarna!

• Bröllopstokiig

Fullan, vi klarar oss inte utan dig!
    Tänk om jag är ensam om att ha mens i morgon, ska jag deppa själv med alla då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???