När märker man av att man är...GRAVID???
A.M jag ska fundera på det och fråga dem i produktionen i morgon, ha ha ha
A.M jag ska fundera på det och fråga dem i produktionen i morgon, ha ha ha
Snart så....... wieeeeee wieeeee du måste vara gravid!!!! Jag sätter fan en tusenlapp på det!!!!!!!!!!!!
En värninna till mig berättade EXAKT samma sak för mig, att hon vaknade en natt med ömma bröst och tog ett test direkt och visst var hon gravid. Just detta att man inte kan ligga på magen, det känner till och med jag igen från förra gången. Man kan knappt duscha för vattenstrålarna attackerar brösten Fan vad kul! Jag hade på känn att det var du som skulle plussa först! Kram kram
Själv har jag inte fått någon mens idag, jag har kört upp så mycket papper så jag tror till och med att det har fastsnat uppe i muffen nu, man är väl snustorr
Ha ha ha FruLlan, skrattade när jag läste ditt inlägg om detta (mig alltså)...
Jag har BIM idag och till och med lördag. Är på dag 28 idag, om man räknar från fredagen den 13/10, då det började småblöda, för att sedan dra igång så in i helvete dagen efter den 14/10, så kanske man ska räkna från när det verkligen brakade loss förra gången, i så fall är jag på dag 27 och 28 i morgon.
Jag känner absolut ingenting. Ett jäkla humör i och för sig, bråkade med maken i går så jag har säkert pms..........
Inte en tillstymmelse till mens, var o kollade igen... ååå hoppas den är borta för en lång tid nu... *garvar* Vad knäpp man är bara för att man har bim, innerst inne vet jag ju att mensen är på väg, eftersom vi knappt fick till det förra gången och för att jag har kännt mig helt normal hela tiden, inte ett enda litet tecken har ju kunnat krama fram...
MEN DÅ snart så och skärgårds.... Kan ni inte testa NU, jag är så nyfiken, men å andra sidan är jag så pass säker på att det är plus som kommer, så ni kanske inte behöver testa för min skull, he he he
FruLlan, det blir du och jag som ska satsa på augusti då! Vilka mer?
Snart så.... jag hade med så min första grav, massa brunt klumpigt slem, men det är vanligt. Testa dig! Det ser verkligen inte nice ut, lägger sig som en 5kronoa i brallan om man inte passar upp. Det är ett tecken!
Jag hade gärna haft lite brunt slem! Jag har inte ens något!
Grattis! Såg alla dina symptom, har du gått över BIM eller skulle du haft det snart? Tänkte på hur du har kännt dig.
Hur vanligt är det att man inte känner ett skit?? Som jag??
ÅÅÅ man bara myser för er skull, Skärgårdsbrud!! Tänk den dagen man får gå och krama om sin man och säga: Älskling du ska bli pappa! Så häftigt.
Sitter och letar flighter till Dubai medan jag väntar in mensen, så det känns ganska ok om den skulle komma nu!
Nu har jag fått tillbaka min ilnngar som jag hade förra gången i underlivet, eller på sidorna rättare sagt! Så det är bara att inse att det verkar som mensen ska göra sin debut idag. Känns alldeles varmt... hummm undrar om det kände så här förra gången ändå
Så har det på mitt företag med, det är dock bara de 3 första månaderna, men bättre än inget.
Ja ha, hur mår du nu då Snart så...?
Känner du fortfarande av ömmande boobs? Berätta
ÅÅÅ vad spännande!!!
Jag som inte har haft några symptom börjar få nu när man läser om er alla
Känns pirrigt i hela magen och jag tycker det sticker i boobsen *asgarv* tror det är det som kallas inbillningssymptom eftersom man själv vill så gärna!
Nu ska jag ha internt möte, blääää...