• viktualia

När märker man av att man är...GRAVID???

sweetstreet - tänker inte citera ditt inlägg, men jag lider HELT KLART av samma syndrom!!!

• viktualia

Pirr!! Precis ovanför rutan där man skriver finns det en länk med texten "Smiley i texten, se här?"

Klicka där så ser du hur man gör för att få fram alla skojiga gubbar!

• viktualia

Nenne... nu MÅSTE jag gå på dass... för nu har jag garvat mig alldeles kissnödig.....

VILKEN SYN!!!!!

• viktualia

Näeee men fruLLan!!! Kan du inte kräva av din chef att du får ha semester i mellandagarna?!?!?

Du behöver ju VERKLIGEN vila och ta det lugnt! Och vara i hålan i mellandagarna... näeee misär!

• viktualia

Precis! Heja Snartis!

FruLlan - vi lovar att peppa dig så att du är laddad att förhandla om semester i mellandagarna!!

och skulle du ha mens och vara vansinnigt deppig... tjaaa då mår nog ALLA inblandade bäst av att du får vara hemma med gubben... för HUR produktiv är man när man är tokdeppig?!?!

Näee!

FruLlan - skippa hålan i mellandagarna och gosa med maken istället!!!

• viktualia

Snartis - jag tycker du ska testa sånt där alkoholfritt vitt - det är riktigt trevligt!

• viktualia

CicciL - jag tycker att det är väldigt olika. Det finns vita som smakar skit... men sen finns det några som är helt ok. De är lite nyare varianter...inte de gamla tyska disktrasvinerna... utan amerikanska som heter Sutter Home Fre - två olika sorter! Värt ett försök tycker jag!

De röda tycker jag smakar för mycket druvjuice så det är inge poäng att ha sådana.

På bubbelfronten finns det gott Jordgubbsbubbel som är utan alkohol.

... japp.. jag har halvalkisar till polare som nyligen varit gravida.....

• viktualia

Fniss fniss Snartis! Värsta idén!!!! Alkofria alternativ är ju billiga på systemet - så köp hela sortimentet!

Annars finns det på hälsokostaffärer och välsorterade större vanliga en dryck som heter Amé - tyvärr innehåller alla varianter citrus och det är jag allergisk mot.. så jag har inte testat det.

I sthlm vet jag att det finns på mataffärerna i NK-huset och hemköp i Åhlenshuset.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???