Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

När märker man av att man är...GRAVID???

Nu kommer faktiskt tanten på riktigt.

Det känns jättetrist, men jag hade inte väntat mig något annat egentligen. Nu är det fokus på nästa gång, ska flytta lite tjänsteresor så att det funkar bättre med ÄL.

Trist, tack alla som höll tummarna!

Hoppas så för dig storsyster som verkar vara nästa på tur!

• start september

Jag är här lite till och från - har fått jobbpanik vilket dövar en hel del.

Em liten reflexion om listan: Det funkade för många på femte försöket?
    Då måste ju jag ligga bra till nästa gång. Tjänsteresan dagen efter böjen är dock svår attt flytta på. Grr. Maken har erbjudit säg att åka 30 mil för att 6:a.
    Då ska det minsann bli slaviskt RR, bisolvon och orgasm efter simmarna.
    Kanske ska jag tvinga i maken extra zink? Jag har en burk hemma som jag tog tidigare. Hmm.

• start september

Planering är ju halva nöjet säger en del så det kan man ju ägna de närmaste två veckorna åt!!!

• start september

Jodå, ibland är man cool och ibland brakar det helt. Är lite förvånad själv faktiskt. Det hade lika gärna kunnat bli jättebryt. Jag snackade av mig igår med en bra tjejkompis och hinkade lite vin, det var ganska bra.

FruL, du är min förebild vad gäller tjänsteresor

Mmm, beräknar vara hemma på böjdagen och sen dagen efter kan han komma till mig (och komma när han är där också förstås ). Dock har jag några kollegor med mig, oklart vad jag ska säga till dem dock... Det ger sig.

Körde ni ännu längre efter böjen än dagen efter?

• start september

Tala om ego, jag har helt glömt att gratta Cicci till de fina värdena!! Jättekul! Dagens trådhöjdare, absolut!

• start september

Jag tänkte Page på engelska. Jag har också funerat på innebörden så jag tyckte det kändes logiskt att du Page sa att du undervisat i Svenska och läst litt.vetenskap. Det franska Page har jag inte en lika bra förklaring till...

Hoppas att att det inte känns alltför deppigt efter ditt besök hos Arbetsförmedlingen.

• start september

Pirr, stackars dig!

Jag har i färskt minne hur det känns när tantjäveln kommer. Känner så med dig.
    Man får vara ledsen, inget hjälper om man är det, det vet jag, men omtanken här har hjälp mig ialla fall.

• start september

Mörk choklad är fantastiskt gott "drägel". Det om något hjälper faktiskt mig lite mot mensvärk och allmän ledsenhet...

Tyvärr är jag såld på dyr choklad, ju mörkare desto bättre. För att inte bli ruinerad får man nöja sig med lite.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???