När märker man av att man är...GRAVID???
Oj vad ni skriver! 16 sidor att läsa när man inte kommit åt på hela dagen.
Intressant det här med före ÄL, Moppy. Det passar mig utmärkt, tror att jag får ÄL dagen före tjänsteresa och det kommer att bli knöligt att få till det. Äl är nog måndag, så helgen blir aktiv. Mindre - tänkte testa ditt knep med sammandragningar efteråt också. Finns bara fördelar med det har jag kommit fram till.
Förresten, jag märker nästan aldrig några snigelspår eller aladåber. Överhuvudtaget har jag mindre flytningar nu än innan vi började försöka. Visserligen hade jag en kopparspiral som jag tog ut som kan ha gett mer flytningar, men det känns lite skumt. Kan det vara ett tecken på att nåt är fel tro? Fast jag får ju böj.
Lapinette - håller fortfarande tummarna!
Freijs, tyckte så synd om dig när det kändes som du blev feltolkad. Det är väldigt lätt hänt.
Snart så - bra med tiden! Bra tips (om man nån gång får nytta av det ) att man måste boka det i tid och kanske nån annanstans än där man går.
FruL - trist att må illa. De där armbanden på apoteket kanske är något för dig? De trycker på just den punkten som Cicci nämnde.
Jag skulle också uppskatta ett trådnamn utan gravid när det blir dags! Vad är gissningen på antalet inlägg vi når? Jag gissar på 12214. Och någt mer pluss ska vi hinna med!!
Appropå djurvän, jag är också en sådan av stora mått. Jag dras till alla hundar på stan som en magnet, men har tyvärr lite allergisk man och lite bundna jobb så det funkar inte att ha hund själv. Men en Golden hade varit drömmen...
Så länge kan man göra ett test på svts hemsida som säger vilken hundras man är mest lik. Kul tyckte jag!
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=509489&lid=puff_516337&lpos=extra_0
Kram så hörs vi!