När märker man av att man är...GRAVID???
Freijs,
tänker också så. Man ska aldrig aldrig bli frestad att läsa på FL om folk som varit med om konstiga saker i vården, då blir man ännu räddare.
Freijs,
tänker också så. Man ska aldrig aldrig bli frestad att läsa på FL om folk som varit med om konstiga saker i vården, då blir man ännu räddare.
Helt fantastiskt Page! Du har en väldig talang för att både iakkta och beskriva folk! Ska bli så kul att höra Cicci och Koko svara.
Jag blir väldigt sugen nu på att skicka in mitt foto så att jag får se alla ansikten.
Godnatt Page och God morgon Sweet!
Brudsommar, jag tycker absolut att du får klaga lite också. De tycker jag att vi andra kan bjuda på, även vi som inte fått till det än. Hoppas ni andra håller med!
Åh storasyrran, stackars, stackars dig. Det är fördj-ligt med tanter
Var rejält ledsen om du känner behöver det, skäm bort dig och försök göra något roligt ivkäll och i helgen. Kram!
Minns hur det kändes när tanten kom som om det vore igår, fast det var i förrgår .
Mannen kanske är lika ledsen som du?
För att muntra upp mig själv började vi igår planera en resa i senare vår. Tjoho! Malaysias östkust var tanken. Lite extra bröllopsresa, vi hade bara en vecka pga jobb precis efter bröllopet, och jag hade väl lite fåfängt hoppats att vi skulle få till det så att vi inte var ressugna i vår, men nu känns det som att man lika gärna kan boka. Gjorde underverk för humöret!!
Än en gång, du har en helt fantastisk förmåga Page! För min del behöver du inte sluta med analyserna, det är jättekul.
Funderar lite på om man ska försöka analysera dig, men det kommer nog inte alls bli lika bra som dina, så jag avvaktar lite.
Nej! Ingen tant ska komma til dig! Håller tummarna!
Man hoppas som bara den, det är det som är så elakt. Sen börjar man om nästa månad. Det där "vi bara slutade med skydd och så såg vi vad som hände" tror jag inte ett dyft på. Kanske är det en läggningsfråga som gör att en del klarar det, men för mig känns det omöjligt att inte hoppas. BLÄ!
För egen del har tanten varit hos mig några dagar nu, så där normalmycket så att jag tror att det var en helt vanlig (elak) tant och inget befruktat ägg. DOCK hade jag en massa skumma symptom och de fortsätter jag känna. Kanske har jag vant mig vid att känna efter extra mycket och därför känner jag en massa nu också?