När märker man av att man är...GRAVID???
Känner åter igen att jag inte hänger med - vilken lista?
Känner åter igen att jag inte hänger med - vilken lista?
Min lilla vän (koko) får du huvudvärk av 2 glas vin? Vad trist! Vita viner, funkar det?
BrudSommar2006 - de ska skickas till muggles. Själv är jag fortfarande anonym här (ja, förutom för dig då)!
Hade din släkting på middag i lördags...det blev både sent och mycket alkohol. Nämnde bara lite kort att det inte har hänt något än och hon muttrade om att jag skulle åtminstone var tacksam att jag hade regelbunden mens. Jag har rekommenderat henne att gå till gyn.
Jag och min man sa det igår ...allt ska inte vara lätt här livet och hittills känns det som vi har haft sån jädrans tur att självfallet måste det vara något som inte flyter på så lätt.
Tror att det är några som bimar till helgen bl a Eden06 men annars är jag rätt ensam under den här veckan.
rajja på du muggles...ikväll blir det julbord med snaps och aldeles nyss dök julklappen från jobbet upp, 2 snapsglass med plingla under och 5 små Absolut. Snacka om att här ska krökas!
Är kompis med VD'n på Sophia...kanske något att hänga i gran den dagen det verkligen kniiiiper.
Jag hoppas vi slipper gå så långt dvs att vi klarar att bli gravida normal väg men jag känner tyvärr rätt många som har gjort ins. och några av dem har inte ens lyckats med det.
eden-06 - supergrattis!!!!