• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Storasystern - när har du BIM? Några känningar?

• Lapinette

Nästan en vecka efter dig, typ den 18-19 januari. Precis dagarna innan vår inflyttningsfest à la cocktail! Har bunkrat upp med massor av alkohol som jag kan frossa i när mensen kommer!

• Lapinette

Sweatstreet - håller med om att kvinnorna i 24 inte har varit några hjältinnor direkt bara det att alla helt plötsligt är borta i säsong 3. Mest saknar jag Tony och Palmer. Ska snart sätta mig och se några avsnitt till.

Pirr - vad bra att du får kolla så där pang på. Själv så fick jag förmaningen om att försöka i några månader till och sedan återkomma när det gått ett år.

Sympton - äter för 3 personer...fast det är nog inget ovanligt så här efter jul! Annars så kan jag inte låta bli att tänka, varför skulle det ta denna gång när det inte har gjort det tidigare? Har ju liksom inte försökt mer än vanligt.

• Lapinette

Hi, hi, jag brukar säga att man blir dum i huvudet av lighprodukter och när folk undrar vad jag fått det ifrån så påpekar jag att min förra chef alltid drack det! Har läst någonstans att det där sötningsmedlet inte alls är bra för hjärnan.

Annars, har inte varit inne här så mycket idag men har en fråga gällande bisolvon. Jag åt det vid förra ÄL och tänkte prova nästa gång igen (på vår SA-resa) och läste någonstans att det även var bra om mannen åt det. Någon som vet? Ska även han äta Bisolvon?

• Lapinette

Izze - jag är konstant hungrig efter helgerna. Trodde det skulle gå över i förra veckan då jag jobbade tis-fredag men icke sa Nicke. Jag var tvungen att ta en banan + macka nu för att klara mig tills jag är hemma (efter träningen).

• Lapinette

sweatstreet, jag visste att jag kunde finna dig här inne! Tony är tillbaka!!!!! För er som inte varit inne i helgen så menar jag i 24 säsong 4. Har nu ikväll efter träning hunnit äta middag och sen sett 3 avsnitt. Nu sängen! Go natt girls!

• Lapinette

Morning ladies! Ingen som BIMar denna vecka? Några sympton eller icke sympton?

• Lapinette

September och storasystern...hallåååå är det dags för BIM??!!

• Lapinette

Så september imorgon och storasystern på lördag, någon mer?

Storasystern - det bådar ju gott för er denna gång. Jag menar nu har ju du varit hemma och tagit det lugnt. Håller tummarna! Helt rätt att vänta några dagar att testa. Jag har hittills aldrig köpt något gravtest...för min mens är ju hyfsat punktlig. Kommer köpa det första när mensen är 3 dgr försenad. Inte förräns då.

• Lapinette

2 veckor och 4 dagar kvar till SEMESTER!!!! Hi, hi...känns inte helt fel.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???