När märker man av att man är...GRAVID???
Tack Moppy men det behövs inte. Jag vet att jag tjatar men jag är 100 % säker på att den kommer! Andra månader har jag hoppats och kännt efter men denna vet jag redan är körd.
Tack Moppy men det behövs inte. Jag vet att jag tjatar men jag är 100 % säker på att den kommer! Andra månader har jag hoppats och kännt efter men denna vet jag redan är körd.
Ahhh, typiskt att jag inte hade datorn med mig hem igår kväll! Men jag får väl invänta ny sida så jag får se hur ni ser ut.
Känner att mensen är på g...redan idag!
muggles - du är för gullig! och jag måste erkänna att jag blev extra glad när du plussade av samma skäl som du nämnde.
muggles - inte konstigt du inte hittar min mailadress för jag har aldrig givit den . Stackare som letade i onödan men här kommer den:
lapinettez@yahoo.se
Jag BOMMAR nog redan idag. Har menssmärtor som bara den. Är inte förvånad mer än att jag borde få den imorgon och inte idag.
Min är ju fransman så en en liten smutt vin skulle han aldrig neka mig däremot tycker han jag är helt galen som tänker träna in i det sista (om jag mår bra det vill säga).
Synen på alkohol och graviditet är att man inte ska dricka alkohol under graviditet, precis som här. Men däremot höjer ingen på ögonbrynet när en gravid skålar i champagne eller kanske tar ett halvt glas till släktmiddagen. Jag är den som reagerat när våra vänner/släktingar som varit gravida har gjort detta då mina väninnor här hemma (Sverige) inte har druckit en enda droppe.
Säger som Cissi...smaka går bra men inte dricka ett helt glas.
muggles - hur sätter man in en bild? Inte för att jag tänkt göra det .
Kul att se er tjejer (vinkar från Östermalm)!! Själv är jag ju fortfarande anonym här..hi, hi!!!