• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

A.M. - stor grattis!

Sängen är inte dum !

• Lapinette

Hello girls!

Var igår och klappade stooor mage. Väninna som så där hoooops blev gravid och ska ha i februari. Faktum är att det tog henne ett par månader innan hon fattade att hon var gravid så hon festade på järnet fram tills dess. Hon hade precis slutat med sina piller och haft otroligt oregelbunden mens så på sin andra ägglossning blev hon gravid med sitt ex.

Så kan det gå? Själv försöker man som en idiot och inget händer. Nåja, vi pratade också namn och för mig är det självfallet viktigt med ett namn som fungerar på både svenska och franska.

• Lapinette

Lili - supertrist! Det verkade ju så positivt när du gått så många dagar över tiden. Kram på dig!

• Lapinette

För mig är det faktiskt ok men dock lite uppgiven. Känns lite som jaha, vi får väl se när och om det händer.

• Lapinette

Lili - har ni försökt sen i maj? Vi sen i juni. Visst blir uppgiven och känner sig maktlös?!!

• Lapinette

Ett aktivt försök till för vår del sen tänker jag nog ta det coolt i några månader tills det är dags för SydAfrika. Har ju planerat in resan enligt ÄL .

• Lapinette

Hur kommer det sig att det är mycket lättare med tjejnamn? Min väninna som jag träffade igår (hon med stora magen och bebis med sitt ex ...de är tillsammans igen) hade också en lista på tjejnamn men ingen aning om vad lilla skruttet kommer att heta om det blir en kille.

• Lapinette

Så ingen av oss BIMade !! Vi får gråta tillsammans och ta nya tag.

• Lapinette

Får ingen dipp vid ÄL, känner inte alls av den men är däremot världens mest deprimerande just nu (vid mens). Så vi kan ju deppa tillsammans!

• Lapinette

Jessie76 - jag försökte undvika toaletten....men det funkar inte så bra .

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???