När märker man av att man är...GRAVID???
jag skulle nog börja med kanske 1 msk salt och smaka mig fram.
jag skulle nog börja med kanske 1 msk salt och smaka mig fram.
Heja CicciL!!! Bra med detaljerad historia! Och det där med tajmning till fars dag - en av mina bästa kompisar fick barn i fredags... DET kallar jag tajmning med fars dag.. ungen kom ut en vecka för tidigt.. hi hi!
/smygläsaren!
....smygläsaren kliver in... tänk vad man lär sig nya saker i den här tråden... tack Jessie för att du frågade.. jag ides inte...
...smygläsaren skuttar iväg och passar på att önska A.M. avlastning från magen med behaglig leverans!
Lessen - fy vad tungt! Vill skicka med dig några frågor/grubblerier som jag får när jag läser ditt inlägg!
Är du säker på att han inte kommer ändra sig? Är du säker på att ni verkligen pratat färdigt om den nu uppkomna situationen?
Kanske är hans reaktion en spontan chockreaktion som kan förändras med tiden?
Kanske behöver både han och du låta saken få landa i er och smälta de nya förutsättningar som uppstått.
Spontan tanke hos mig är - kanske lite hårt formulerat: "Undrar om jag skulle vilja gifta mig med en man som inte vill ha det barn han skapat tillsammans med mig"
Funderingar som den löser inte den sits du är i, men ärligt talat poppar den upp.
Mitt förslag är att ni låter den nya situationen smälta in ett tag. Kanske behöver ni familjeterapi för att riktigt landa i det som är på väg att hända och för att kunna ta ställning till hur ni vill ha framtiden.
Jag önskar dig all kraft i världen och både din m2b och dig all möjlig klokhet för att hantera alla känslor och tankar som uppstår och uppstått!
Sköt om dig!!!!!!!!!!!!!!
Lessen - försök ge honom tid att smälta tanken. Försök skapa tid för er två tillsammans där ni försöker landa i den nya sitsen. Visst är det så att han är 10 år äldre än dig så kommer han vara pensionär när barnet tar studenten - men det har ju, precis som du skriver, andra klarat före honom.
Och det är ju ganska missunsamt av honom att inte unna dig - som han förhoppningsvis älskar - att få föda det barn ni skapat tillsammans..... Lite egoistisk och mycket chockad skulle jag säga med den lilla info jag har...
Sån där rosenrot kanske är något för oss alla.. uppiggande och verkar inte ha några läbbiga biverkningar
www.naturmedel.org/sidor/rosenadd.html
/Vickan
höstseg och med noll koncentrationsförmåga... BT finns ju...
Storasystern - *asgarv*
Förstår att ditt inlägg skulle hamna efter mitt... istället hann FruLlan emellan... fniss fniss....
FrLlan... det var ju tur att det var pippfritt på torsdag... annars vet jag inte om jag hade vågat bjuda hem dig på skaldjur och vitt vin... fniss fnisss
Skärgårdsbruden... om uttrycket tillåts så korsbefruktas den här tråden med en annan hängokackeltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1872150.html