När märker man av att man är...GRAVID???
Sweetstreet - här är en sajt med rosenrot på utrikiska!
www.supersmart.com/article.pl&lang=en&fromid=GG132
mugglesfan - Fritidsalkoholister! Jag ansluter mig!
Sweetstreet - här är en sajt med rosenrot på utrikiska!
www.supersmart.com/article.pl&lang=en&fromid=GG132
mugglesfan - Fritidsalkoholister! Jag ansluter mig!
fruLlan.... jag är vaken och online.... hm... mitt tips om ställning i sängkammaren... fortsätt rida, då kan du själv kontrollera beröringen av Kläppen och brukar vara skonsamt när man är lite öm...
....bara en tanke....
*fnittrar förtjust*
jaaa FruLlan... jag var tvungen att ladda ett tag innan jag vågade svara på ditt inlägg..
jag tänker dock fortsätta hävda att jag är en HEMSKT prydlig typ....
Musikanten... *tack gode Gud för BT-pladder* Tur att det finns andra som bidrar till att jag får sitta och småfnittra vid datorn!!
Snart så... - trosskygg -
Ja det kan man ju önska att mensen vore... dvs bara rann när man satt på dass. Min mens beter sig, hormonbehandling i form av p-piller, olika från gång till gång. Men i princip: Först kommer det rött på pappret. Sen går jag med binda i fyra dagar, det rinner mest när jag reser mig häftigt eller när jag anstränger mig (tex tränar). Däremot kommer det nästan inget på natten - förutom att det forsar när jag kliver ur sängen så jag springer alltid till dass sådana dagar!
Snart så.... - du tog just inlägg 2000! grattis!
uttrycket tjejslagsmål fick just en ny innebörd....
till skumpa kan man äta smörgåstårta/landgång eller liknade.. och sånt kan alla glada latmaskar köpa på närmsta kondis!!!
pirr! - det som stannar, det stannar ändå. Man ska fortfarande gå på dass efter sex eftersom det minskar risken för urinvägsinfektion och annat jox. Så fortsätt pissa!
när jag räknar är det faktiskt bara 25 mil från Södermalm till min håla... FruLlan!!! riktigt såååå långt ute i busken bor jag inte.. ha ha ha