• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • ljuvlig

Nämen hej allihopa!

Har varit borta i 3 dagar och hjälp, ni har ju skrivit hur mycket som helst!!!

Snälla, snälla, snälla har någon lust att uppdatera viktig information till förvirrad mig??

Jag förväntar mig BIM om en vecka och går såklart runt och inbillar mig att jag har lite extra värk i brösten och stickningar i magen osv...Hej och hå...

Pratade med min bästa kompis häromdan, som är gravid i v. 30. Hon har från dag 1 mått jättedåligt med tidig foglossning, depression och förstoppning. Och inte nog med det, nu hade hon åkt på graviditets-klåda också! Så illa att hon är sjukskriven på heltid. Och som grädde på moset, här kommer det värsta. Häromdan ringde de från hennes jobb och berättade att hon också blir petad från sin tjänst!!! Herregud alltså, kan man ha mer otur?!

När man hör sådana här skräckhistorier börjar man ju undra....

• Eden-06

Hallå att aktiva i babyfabriken

Har inte haft möjlighet att söka artiklar om förkylning och befruktningsmöjligheter än. Har dock smått frågat mig omkring om någon vet. Har fått svaret att vid en dunderförkylning kan ÄL förkjutas och ev helt utebli. Skulle man dock bli förkyld under ÄL blir det inte svårare för ett befruktat ägg att fästa. Det är först när man kommer in på sjukdomar som tex Cystisk fibros som man pratar om svårigheter. Den sjukdomsbilden inkluderar segt segret överallt inklusive vägen för mannens tappra simmare. Tog med detta för det stödjer teorin om att Bisolvon säker gör susen.

• nu är jag fruL

eden
    taaaaaaaack
    vilken toppenpingla du är

nja dunder förkyld är jag ju inte... inte direkt. Så då får man vel hoppas att jag lägger lite ägg och att de äntligen den här gången blir befruktade.

eller herre min attans vad skriver jag DOM
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeej
    helst INTE tvillingar. ett befruktat ägg åt gången räcker så bra så

• nu är jag fruL

by the way
    ljuvlig
    det enda kul som hänt är ju att cicci plussat... annars ja...
    då har det vel varit som vanligt.
    Några som tyvvärrrrrrr får mensjäveln och några som BIMar i helgen

och så vi som ÄLar i helgen förståss

• Eden-06

Var sååååå lite så

Kläck du ägg bara och sätt igång och ruva nu

När är det du har BIM nästa gång? Fått för mig att du är veckan efter mig. Själv har jag BIM i mitten av nästa vecka.

• nu är jag fruL

ja ni vill jag fanimej få ruva i 9 månader
    usch vill att det ska fungera den här gången.

jag borde få full böj i helgen så då har jag vel BIM 1:a advent helgen.

ihhhhhhhhhhhhhhh känner mig nervös redan nu....

Precis som förra månaden så börjar jag inbilla mig symptom redan innan jag haft ÄL. Himla mysko.
    Snacka om nojjig brud

• nu är jag fruL

eden:
    hur har det gått för dig då?
    Har du några förhoppningar?
    några symptom?

• Snart så....

ohh FruLlanär du här på kvällskvisten? Ska inte du åka till Vickan och dricka vin? Ja har läst andra tråden :)

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeeejsan snartis
    ha ha ha
    det är tur att vi har koll på varandra

jo då jag ska till vickan. Alldeles snart faktiskt. Men usch jag ska cykla och det är INTE kul väder här....

hur mår du då din lille pussgurka

• Snart så....

själv sitter jag och väntar på m2b att komma hem, är vrålhungrig!! och trött *gäsp*

hmmm hungrig och trött är inte det ett symptom?? nää inte för mig iallafall som just haft mens

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???