• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

HUMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och jag ÄLSKAR äkta champagne
    får jag också komma
    om jag sköter mig

snääääääääääällllla

• Liten med Mindre

Julmarknad - vad mysigt! Funderar på att göra en peppisdeg att knapra på. :)

• Liten med Mindre

Han gillar inte hummer. :( Trist att knapra själv.

Mer förslag!?!

FruL, 3 är nog en för mycket...

• nu är jag fruL

näe

men okej då... men kan du skicka över en flarra till mig i alla fall

inte gilla hummer, vilken dåre... svensk nykokt hummer är ju bland det godaste som finns och svenska nykokta kräftor...........mmmmmmmmmmmmmmmm vad gott.

okej gillar han inga skaldjur? Vi älskar skaldjur så det brukar vi ha, men sen är det även så mysigt med att sitta och plocka med lite pill mat och inge riktig middag tycker jag.

hmmmm då var det svårare.

carpaccio?
    goda ostar?

eller riktig middag kanske oxfile?

• Snart så....

Hahha FruLlan du inte klok, nää inget så porrigt utan vi får öva dubbelt när han kommer hem igen :D

Jag, mamma och svägeska ska till Taxinge Slott. De har en stor julmarknad varje år, slottet+2flyglar+stallet är fullt med tomtar,mat mm

Mindre: vi brukar äta lite italienskt/spanskt till Champagne, dvs olika plockmat.

• Snart så....

hahaha jag äter inte heller skaldjur så vi har inga mysiga kvällar med räckor/hummer/kräftor och vitt vin.

• Storasystern

Gomorrron, gomorrrrron, gomoooorrrron!!! (fast här är det sen-eftermiddag egentligen...)
    Japp, ÄL i helgen och fortfarande ingen man. Det är så man kan bli toookig!!! Jag är så less på att vara borta att jag kräks! (och nej, det är inte ett symptom, tyvärr :( )

Knasig fråga, vilken helg är det första advent? Jag har ingen vanlig hederlig kalender med mig till utlandet...

• nu är jag fruL

plockmat är precis vad det ska vara tycker jag också
    snartis tror du hon belönar oss med en flarra som tack för tipset

åh vad mysigt!!!!!!!!!!!!!!!!!
    själv har vi en helt totalt fullbokad helg...
    usch blir trött bara av att tänka på det....

• nu är jag fruL

hejsan syster
    usch jag tycker så synd om dig som sitter låååångt ifrån din make
    usch jag är ju borta 3 dar per vecka och jag tycker bara DET är otroligt jobbigt. Men fy att ha det som du.
    STACKARE!!!!!!!

den 3 december är det första advent bara så att du vet.

kram på dig

och alla andra också så klart

• Liten med Mindre

Hmmm...plockmat. Det är bra. Det går ju att äta lite överallt om det skulle behövas. :)

Bröd, manchego-ost, lufttorkad skinka, räkor (det enda han äter), minitomater, praliner (:D), kanske klyftade potatisar?

Ska söka lite på nätet också.

Eller gå och ta morgonfika. Blev hungrig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???