• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Telemarkgrrl: Vi var i Spanien i sommras och gick på vinprövningar av rött vin/Cava och Cava håller ca 1-2 år om det inte är någon specialflaska.
    Cava=spaniens champagne, inte bara mousserade som många tror utan vissa är tillverkade av samma druva/sätt som champagne. Nu är inte jag någon expert men när 3 tillverkare sa samma sak så tror jag de har rätt.

Vi hade en bolliger hemma som vi haft i 2,5 år och som inte var god som det brukar när vi drack den.

• Snart så....

Telemarkgrrl: Men kolla med någon som verkligen kan champagne så ni inte dricker upp den trots att den kan sparas eller tvärtom

• viktualia

till skumpa kan man äta smörgåstårta/landgång eller liknade.. och sånt kan alla glada latmaskar köpa på närmsta kondis!!!

• nu är jag fruL

mindre
    jag vill inte ha en VIRTUELL jävlaflaskjävel

är du tooooooooookig
    jag vill förfanimej ha en riktigjävlaflaskjävel
    hur faaan ska jag annars bli full

• Lapinette

Storasystern - jordgubbar är egentligen ingen hit till champagne utan det är bättre med salta tilltugg. I alla fall om man ska göra som fransmännen. Själva dricker vi gärna och ganska ofta champagne och då till mat som skaldjur och fisk eller ännu bättre gåslever.

P.S. Min man är fransman.

• nu är jag fruL

TACK
    Lapinette!!!!!!!!!!!!!!!

jag SA ju att man skulle ha skaldjur

nänänänänä
    räcker ut tungan och lipar åt alla

jag SAAAAAAAAAAA ju det

fruLlan är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

fast gåslever går fetbort!!!
    äckligt och djurplågeri

• Frejis

Snart så - kan man redan gå på julmarknad? Trodde inte att de började så tidigt, men jättekul :) jag älskar jul och väntar på Skansens julmarknader och lite snö. Jättemysig aktivitet på en helg i december.

En helt annan fråga - kan man få finnar i ansiktet i samband med ÄL? Jag har två "snyggingar" vid ena tinningen som ser ut som :( *saknar ord att uttrycka det*

• nu är jag fruL

hejsan frejs

Japp finnar får man vid ÄL OCH vid mens...

jag tycker att finnarna har blivit många fler sen vi drog igång försöken

• Liten med Mindre

Sorry FruL. Försökte knöla ner flaskan i nätverkssladden, men det gick inge bra. Splitter överallt här. :(

*slickar i mig dropparna från skrivbordet*

Vi kanske kan trösta oss med att gå på champagnebar före nästa BIM? Måste ju finnas något sånt i Stockholm.

• Liten med Mindre

AJ! Fick en flisa i tungan. :( Får nog sluta vara girig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???