• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Visst är huvudsaken att man får en liten bebis överhuvudtaget och sen att den är välskapt. Könet spelar ju då ingen helst roll men jag menar OM ni fick önska något. Själv var jag otroligt snäll när jag var tonåring då jag hade fullt upp med min idrott. Har hört av min mamma att hon hade mycket större problem med brorsan som var otroligt elak och trotsig.

• viktualia

när jag räknar är det faktiskt bara 25 mil från Södermalm till min håla... FruLlan!!! riktigt såååå långt ute i busken bor jag inte.. ha ha ha

• Telemarkgrrl

Klart att det inte spelar någon roll men om man fick önska så skulle jag säga att jag helst ville ha en tjej. Mest för att jag *hoppas* att jag då slipper leka pang-panglekar och spela fotboll. Kan inte tänka mig nåt tråkigare än Star Wars-lekar men skulle man få en kille som gillar sånt så får man väl offra sig.

• Snart så....

Men ni har väl män som kan leka Star Wars?? :D

Jag vill faktiskt helt ha en av varje, men så svårt som det verkar att bli gravid så får man nog vara nöjd med en.

• Liten med Mindre

Längtar inte heller efter krigslekar, fotboll och hockey. Hoppas att jag som förälder kan inspirera dem till något som någon av oss vuxna gillar. :)

Maken kan säkert leka krig - är ju hemvärnare. :) Men i övrigt går vi bet.

• nu är jag fruL

vickan: ha ha ha tur att du håller reda på mig
    fast just nu känns det som 150 mil!!!!!

klart man vill ha en av varje.

Sen vad är det för stereotyp värld ni lever i va??????

kan inte tjejer gilla bilar och killar dockor?

Mina barn ska i alla fall bli häst och djurintresserade och hänga i stallet
    oavsett om de är killar eller tjejer!!!!!
    så det så!!!!!!!!!!!!!!!!

det finns måååånga killar i mitt stall !

• Telemarkgrrl

Nä, min man är en sån där lat och filosofisk bokläsare. Jag skulle nog kunna spöa honom i fotboll vilken dag som helst.

• nu är jag fruL

sen känner jag att det viktigaste är att mina barn blir aktiva och gör saker. Om de är ute och kastar snöbill, leker star wars eller bygger kojor och slott och leker med dockor. det skiiiiter jag i. bara de gör saker och INTE bara sitter och tittar på TV.
    Det är hemskt tycker jag.

• Snart så....

Håller helt klart med dig Frullan, barnen ska inte fastna framför tv/dator.

• Telemarkgrrl

Klart att dom ska vara aktiva och jag följer gärna med på skogspromenader, åker skidor, har snöbollskrig, bygger kojor, läser böcker och sånt. Bara jag slipper leka så mycket lekar med dom, det är faktiskt riktigt trist.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???