• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Victoria80

Ha, vad kul det blir när jag ska skriva 07orna!!!! Nu kunde jag ju´inte skriva så pga av att det blir fel, men det blir det ju´vilket fall som helst!

Om ni förstår vad jag menar...

• Eden-06

Bröllopet var underbart. Jag tror inte det finns någon "rätt väg". Det finns för-och nackdelar med vilken väg man än väljer. Det är bara att köra på utifrån ens egna förutsättningar och göra det på sitt sätt.

Då får man passa på att fråga en barnvagnsexpert - Vilken är den bästa vagnen tycker du?

• Victoria80

Urban Jungle är min favorit! BugaBoo är också jätte-bra, ska bli kul att äntligen få prova den...

• Eden-06

Är det bra vagnar eller är snygghetsfaktorn den övervägande?

• Victoria80

Kvaliten är super! Det är en riktigt bra vagn. Plus att den är supersnygg

Vi har bara 0,5% reklamationer, och det är inte mycket!

• Jessie76

Grattis Vic80!! Fan va kul!

Lycka till alla andra - jag fick till det igårkväll men jag undrar om det var "för sent"... Jag testar ju inte ÄL så.... Men vaffan det går som det går

• Eden-06

Tack för svaret Victoria80. Gillar att gå och kika på barnvagnar men det är svårt att avgöra kvalitén när man själv inte använt dem i det dagliga livet.
    Håller med om att de är snygga

• lollan79

båda jag och min sambo va ute igår, så nu ligger vi här bakis och kan knappt röra oss....skit också...jag som har äl!!!!!!
    :(
    Skulle man ha tänkt på innan man drack de sista drinkarna

• Vänner-fan

Nu är Vänner-fan tillbaka från bröllopsresan! (Det var där jag var, Mugglesfan, kul att någon undrade!)
    Ni är ju inte kloka, jag har hållt på och försökt läsa ikapp, men det tar ju timtal då jag varit borta i över tre veckor. Flera tusen inlägg...
    Jag får återkomma när jag läst klart, men då jag redan har suttit här alldeles för länge idag, så det blir nog till veckan.
    Väntar med att kommentera det jag läst, det kan ju så lätt bli fel då bebisverkstäderna är så föränderliga!
    Jag har dock inget nytt att rapportera mer än att jag gått 3v längre nu. Har senaste månaden känt mig precis som vanligt. Alla symptom från i början är som bortblåsta (vilket jag glädjer mig åt då jag inte gillade några av de) förutom att magen vuxit liiite så det verkar vara som det ska. Jag är nog i slutet av v.17 nu.
    Fick förresten också ett sådant där frågeformulär om alkolholen på mitt första mvc-besök. Tyckte också det var lite konstigt att man skulle skriva ner vanorna man hade för ett år sen! Kändes lite som att det var passerad tid. Men när jag läste förklaringen Magda78 fått kan jag delvis förstå det. Ibland blir jag jättesugen på vin eller öl och det är nog svårare att avstå för att man blivit så van vid det, men omöjligt är det ju inte. Man får be om att iaf få lukta, det hjälper rätt så bra tycker jag eftersom en del av njutningen av intagande av god dryck sitter i lukten.
    KRAM på er alla!

• Bröllopstokiig

Hej tjejere,
    loggar in hemmifrån, eftersom jag kommer vara i Götet större delen av nästa vecka och vet inte när jag kan skriva igen.

Har just varit på julmarknad på Steningeslott med min make, det var ganska mysigt, men mycket folk. Köpte första saken till min bebis, en liten engelsk nalle

Eftersom jag fortfarande inte har symptom ellere känner mig gravid, så kändes det bra att få köpa en liten grej i allafall.

Ringde BM i fredags, hon säger att det är normalt att inte känna någoy men jag ska faktiskt gå o göra ett tidigare vul om så jag kan bli lugn om jag inte få några symptom inom en vecka.

Ha det bra i bebisfabriken, antar att frullan med flera ligger hemma och gör barn nu... det gör ni rätt i så jag slipper vara ensam!

Kramar

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???