• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Åhh, umgicks med bebis på lunchen. Så söt. :) Fast det lät som om morgonen inte varit lika rolig. Nu sov ju lilltjejen nästan hela tiden.

Och hela Solna Centrum kryllade av barnvagnar. Barnvagnskaos utan dess like på restaurangerna. Den delen kunde jag ju vara utan. Tyckte de var bökiga och tog plats - tills jag insåg att vi ju var några av de som bidrog. :D

• BrudSommar2006

Tack! 150 stämde rätt bra, 142 var det så jag behövde inte leta så långt därifrån.

Är det någon BIM:are på gång snart eller är det mest mens och en eländes lång väntan igen nu? Vilken trist måndag, förra veckan lät mycket mer positiv... Fast vi har ju Victoria förstås som hade en enorm tur.

• Snart så....

BrudSommar2006: FruLlan, Nenne och Jessie har nog Äl i helgen så nu är det väl väntan på BIM för dem. Sen är vi ett gäng som har ÄL runt nästa helg tror jag.

• sweetstreet

Hej Tjejer!!!!!

Har inte kunnat skriva på flera dagar pga av mycket jobb samt besök! Och sedan tog det mig flera timmar i helgen för att läsa ikapp!!!!

Snart så, lite kul att känna sig saknad här på tråden. För jag tror det var du som undrade vart jag tagit vägen. :)
    Trist nu med migränen.... Buhu! Hoppas det går över. Har själv migrän ibland och vet att det är för j-gt!

Muggles, ledsen över att dina symptom inte var vad du trodde och hoppades. Men håller med FruLLan och säger att här kan du ju vara frustrerad o besviken. Vi lyssnar!

Vickan! Grattis!!! Vad kul att det tog nu när det var "enda chansen"!!

MissZ, det är inte lätt att veta hur man ska göra med jobb. Men om man verkligen mår jättedåligt på jobbet är det nog bra att fundera på andra alternativ.

Srorasystern, kommer du hem till jul eller hur länge ska du egentligen vara på den där vulkanön???

• Snart så....

Hej sweetstreet,

Japp det var jag som saknade dig :)
    hur är det med dig?

• sweetstreet

Kan för övrigt meddela att mensen nu är slut (helt normal sådan så inget konstigt eller avvikande eller spännande att berätta där).

Nu ser jag fram emot nästa ÄL!! :)
    Fast jag var ute och kollade efter bisolvon igår och det verkar inte som om de har det här!!!!!
    Någon som vet om det säljs i USA?
    Alla "hostmediciner" hade andra aktiva substanser. Hm! Ska leta lite till men kasnke säljs det inte i USA?
    Är det något speciellt "märke" i Sverige? Alltså heter det något särskilt (som typ Alvedon fast det där är paracetamol som är verksamma substansen)?

• sweetstreet

Snartis jag tycker inte heller du behöver fundera över bröllopsdatumet än. Oroa dig inte för det!

Vad är det du inte vill:
    att vara höggravid på bröllopet eller att ha bebis då????

• viktualia

sweetstreet - ett tips för att gissa dig till vad saker och ting heter i USA... spana på svenska FASS så får du tips om vad medicinerna innehåller! www.fass.se troligen går det sedan att söka på de aktiva substanserna om USA har nån motsvarighet till Fass....

• Snart så....

sweet: vill ha bebbe men inte helt nykläckt

• Snart så....

Har en känsla av att jag kommer bli stor som ett hus när jag blir gravid så vill gärna hinna komma lite i shape innan bröllopet

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???