• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Men frullan gumman inte deppa ihop redan!
    Du knaprar alla tabletter som hjälpte Cicci så nu är det bara att hoppa på maken ikväll och imorgon.
    Det kommer att funka
    Kram på dig

• start september

Fru L,

jag tog Rosenrot förra månaden och fick en massa känningar ett par dagar efter böjen och också men massa extra mensont. Själva böjen var 12 dagar efter mens, samma som tidigare.

Du har säkert haft böj typ i torsdags eller fredags och då har du prickat perfekt med onsdag och lördag!

Håller tummarna!

• nu är jag fruL

apropå bisolvon så har jag inte märkt några som helst slemlösande effekter på mig.

• nu är jag fruL

snart så.
    nej jag tror verkligen inte att det kommer at fungera. Bara för att tabletterna hjälpte cicci så behöver de ju faktiskt inte hjälpa alla. jag tror inte att det är så enkelt att man BLIR gravid bara för att man äter rr och bisolvon.

Dessutom så känns det som att det inte spelar någon roll om vi fick böj i fredags. Då är dte ju kört ändå. Jag tror inte simmarna från onsdagen överlevde och de från lördagen kom nog lite för sent

jo snart så...jag HAR redan deppat ihop

jag tror att jag är väldigt deppig av mig

• sweetstreet

Om det är idag och du hoppade på maken igår så räcker ju simmarna för en ÄL om åtminstone ett par dagar som sagt!

Själv har jag redan börjat fundera över att om det inte tar denna ÄL (som inte är förrän om ett tag förstås) så kanske nästa efter det är bra. För den kommer infalla under "juledigheten" och då kasnke man är lite mindre stressad och har lite mer tid och ork för humpeligumpandet.

Ja, ni ser, jag har redan börjat tänka på ÄLen EFTER denna. Helt knasigt. Men kanske är det ett sätt för mig att försöka att inte bli helt fixerad vid kommande ÄL (hehe lycka till kan jag ju säga på en gång då´rå...! ;) )

• start september

Jag tyckte faktiskt att jag blev piggare förra månaden av tosenroten, det var ju en klart positiv bieffekt!

Tyvärr fick jag ju feber och halsont denna månaden så nu har jag inte märkt att jag är piggare...

• start september

Menade såklart rosenroten, inte tosenroten. Normalt är jag en person som brukar lyckas stava rätt, men man blir så ivrig här!

• Liten med Mindre

FruL - det är NOVEMBER! Du får deppa. Jag gör det tyvärr också. Humöret åker jojo som bara den, skiftar från timme till timme om jag är riktigt uppåt och sugen eller helst vill ligga ner och gråta. Urjobbigt! (Tycker fler än jag därhemma.)

Det brukar bli lite bättre när det blir december och jag får pynta lite. Hinner jag baka blir det än bättre.

Riktigt bra blir det väl först efter snösmältningen och sommartidomställning. Suck - det är ett tag kvar!

• sweetstreet

FruLLan,

Ja du kan ju joina mig då och se fram emot NÄSTA ÄL. Jag har dock fortfarande inte haft min kommande. Men som sagt jag tror knappt det blir ågot nu. Varför vet jag inte, men det känns bara så.

• Snart så....

FruL: Nää tabletterna kanske inte hjälper alla men man måste ju hoppas, eller hur? Varför annars äter alla som vill bli gravida dessa tabletter?? Tror inte att vi i denna tråden är ensamma om att knapra tabletterna.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???