• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

helloouuuu ladies!
    Rappport mitt i ÄL-tider:

fredag: NAJS!
    lördag: YEIII!
    söndag: wooohoooooOO!OO!O!OO!O!!!

Måndag: zzzzz

Jag har inte hittat aladåben ännu, kanske den ännu är i tillverkningsfasen (jag tror jag har ÄL imorgon) så den bloffar nog ut sen. Hoppas jag. Förra cykeln gjorde den inte det Hoppas att det var DÄRFÖR som det inte blev någe +.

Håller tummarna för dig Lapinette!!!!

• nenne78

aaah så ni är helt sålda på Bisolvon nu. Vad blir nästa partydrog? Bafusin???

• nenne78

jag kör än så länge bara med extra folsyra *fegisen från landet*

• nu är jag fruL

faaan jag kan inte fatta det här.

Vad hände / händer med min ÄL.

jag har de senaste månaderna haft exakt 28 dagars cykel. ÄL (böjen)har kommit exakt efter 14 dagar och mensen 14 dagar efter böjen.

MEN inte den här månaden.
    r
    Redan förra veckan började jag känna av att ÄL var på g. Efetrsom jag fått full böj på söndagar de 3 sista månaderna så struntade jag i ÄL test i fredags utan började på lördagen.

Ingen börj på lör, ingen på sön och ingen idag heller. Men jag har riktigt ont i äggisarna, kan ÄL vara på g eller missade jag den i fredags?

Saken är att ÄL ALDRIG kommit sent. Om den kommit annat än på 14 dagen så har den kommit tidigare. ALDRIG senare.
    Hmmm vad tror ni, är ÄL på g eller missade jag den?
    Och varför är den helt plötsligt sen? kan de bero på förra månadens graviditet som inte gick fullt?

jag har ju ätit bisolvon och rosenrot den här månaden precis som cicci, men för henne kom ju ÄL tidigare då. Det känns verkligen konstigt om min Äl skulle komma senare.
    MEn varför gör det då ont om jag missat den.

Hmm ett rörigt inlägg men n i kanske fattar.

• nu är jag fruL

hej nenne förresten!!!!!!!!!!!!

min 6 lista är
    Onsdag, lördag, söndag

• Liten med Mindre

Kör på ett tag till FruL - du vet ju att kroppen spelar dig alla spratt som går! Och det kan ju mycket väl vara försenat av händelserna förra månaden.

Vad var förresten teorin om aladåben - före, vid eller efter ÄL?

• nu är jag fruL

jag tror att alla får sin aladåb olika. Några innan och några efter. det var vel vad olika personer fått som svar från BM eller gyn.

vad menas med kör på ett tag till.... med Äl tester eller vad då

• Liten med Mindre

Jag tänkte att ifall ÄL fortfarande var i antågande, kör på med maken ett tag till. :) Hoppas att du får vara hemma och jobba på saken.

Till mig sa ju BM att det gjorde ont i äggstockarna alldeles före ÄL när ägget mognar, så det kan ju fortfarande vara det.

• sweetstreet

FruLLan,

Jag tror att du ska fortsätta sexa helt enkelt! :)
    Kanske kan du ta nå´n sticka till också men framförallt så är det väl bra om du fortsätter din onsdag-lördag-söndags-lista!!!!!

Det där med ÄL tycker jag känns så svårt. Man tycker man har hyfsad koll men egentligen har man inte det alls. Iallafall inte jag har jag upptäckt.
    Jag testade ju utan stikor förra månaden men för att minska "stressen kring ÄL", men det resulterade mest i att jag tänkte ännu mer på ÄL eftersom jag plötsligt började räkna ut 100 olika senarion med vilken dag det EGENTLIGEN var bäst att ha 6 på.... Allt berodde ju på vilken dag ÄLen EGENTLIGEN inföll, och eftersom jag inte ahde kollat detta med stickor så blev det ett fasligt räknande och funderande hit o dit... ;)

• sweetstreet

Mindre,

TACK för infon om Bisolvonet!!!!!
    Ska väl ut på jakt igen nu då. Fast de flesta hostmediciner jag hittade här innehöll ngn aktiv substans som hette typ guanisferin eller liknande...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???