• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hejsan snartis
    Usch migrän är inte kul.

jag tycker inte att ni behöver planera om bröllopet !!!!!!!!!
    det är vel supermysigt att ha med en liten bebis på bröllopet.
    det enda jag skulle ha något emot skulle att gifta mig i typ 8-9 månaden. Men jag menar du kommer ju ha fött barn låååååång innan. jag tror inte ni måste planera om.

puss på dig gumman

• nu är jag fruL

hejsan kokosflingan.
    det är inte dumt att hoppas.
    hoppet är ju det sista som överger än.

Faaaan vad klämkäckt det där lät

• missZapon

Nu vet jag ännu mindre in eller ut vad jag ska göra! Det jag tänkt är inte att jag ska få ett fastjobb utan bara ett jobb överhuvudtaget, för om jag skulle bli med barn den här månaden och inte få ett jobb under hela graviditeten så kommer jag få minimum föräldrapenningen. Visst vi skulle klara oss men jag vill inte sätta mig i den sitsen så jag måste behöva vända på varenda krona för att överleva. Jag är bara 22år så jag känner att jag har livet framför mig. Att vänta nu i en eller två månader med att försöka gör oss inte så mycket. Jag längtar självklart efter barn men jag längtar även till att få ett jobb som jag trivs med!

FruL, ingen stämpel med griniga tanten til dig, utan snarare stark och säger vad man tycker stämpel och den ska du vara stolt över

• fru UH

missZapon:

Bara 22! Din lyckost! Då finns det ju egentligen ingen brådska, men jag förstår ändå att det är jobbigt.

• missZapon

Jo jag antar att det gör saken lättare att jag är "bara 22".

• missZapon

Jag håller på att intalar mig själv om vad jag ska göra, mitt beslut är inte helt 100%. Så om ni tycker att jag är velig så det precis vad jag är, känns som jag tänker högt hör på tråden. Men har ingen att prata med IRL, min bästa kompis är utomlands och jobbar och mina andra vänner har jag inte förtroendet för just nu...

• BrudSommar2006

Råkar någon komma ihåg vilken sida den senast uppdaterade listan ligger på??

• nu är jag fruL

missZ
    ha ha ha
    velig, rörig, ältar
    men hallå är det inte det vi ALLA gör här inne jämt och ständigt
    jag menar herregud jag har ju berättat om samma saker några tusen gånger, nojjat över samma saker hur många gånger som helst och haft sorg och ångest över skitmensen fler gången är vad som går att räkna.
    Så vela på du

MEN bara 22 hmmmm det ställer faktiskt saken i ett annat läge tycker jag.
    Jag trodde du var som de flesta av oss hör som är över 30 och som känner att tiden tickar.
    jag förstår att det ändå är jobbigt, men du behöver faktiskt inte stressa då. ta livet lite som det kommer. du har ju tid.
    det är skillnad för oss andra som börjar titta ut vilken rullator vi ska köpa

• missZapon

BrudSommar2006 - jag skulle chansa på runt 150, jag vet att jag såg den igår när jag läste tillbaka det jag missat på en vecka när jag inte var här!

Tack för att jag får bolla mina röriga ältningar med er! Sitter nu och skriver ännu fler ansökningar för att få ett jobb så snart ska jag oxå älta nästa problem nämligen om mensen kommer eller inte

• Snart så....

FruLlan: vi får väl se om vi måste planera om(kanske bara rör sig om någon månad), jag vill inte vara gravid på bröllopet inte heller amma. Usch nu låter jag som värsta alkisen men vill kunna dricka på bröllopet och möhippan.

Muggles: Så trist, vet precis hur du känner! Trodde verkligen att jag var gravid sist men nu är det bara börja om igen. KRAM till dig

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???