• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Ja Mindre, jag har också varit på ett sådant konstigt humör den senaste tiden. Ena stunden är det uppåt och bara sekunden efter är det neråt! Skitkonstigt. Och det är inte PMS eller så för jag hade ju just mens. Hm!
    Tror jag behöver semester....

• nenne78

det är nog ett vinnande koncept att rikta in sig på nästa ÄL innan man har prickat den nuvarande. Se bara på CicciL! Fokusera på nästa gång så märker ni inte era symptom. Och vi VET ju att det borde funka bättre om man slappnade av och inte stressade upp sig.

Jääääävligt lätt att säga (jag känner något i magen.... ) Men jag skullle vilja att jag täntke så. kjeåro jäsofjpähdgn cv *bankar huvet i tagnentbordet*

• Liten med Mindre

Var rädd om tangenterna nenne! ;)

• Lapinette

Var rädd om huvudet...du kanske behöver det i framtiden, vem vet?!

• Liten med Mindre

Deppar vidare - har just insett att alla mina bölder på halsen säkert är hormonbetingad vuxenacne. Svårt att behandla utom med sånt du inte vill ta om du försöker bli eller är gravid. Blä! Kommer att fortsätta ha ont och vara prickig. :(

Som om det inte räcker med rynkor!

• nenne78

hej!
    Ni verkar trevliga, får jag hänga med er? Jag är alldeles ny här.

• Liten med Mindre

Och så håller det på och hugger och drar otrevligt ned åt livmodern till. :( ÄL symptom det med???

(Nej, inte sjukhusont, men otrevligt.)

• nu är jag fruL

sweet: nej idag är det inte, jag testade i morse och ingen böj. Så antingen kommer den i morgon eller ännu värre på onsdag. det är bara så super konstigt för den har aldrig varit sen förut.
    Men så klart ska kroppen jäääävlas så mycket den bara kan
    självklart ska jag INTE få ÄL när jag och maken befinenr oss närmare än 30 mil från varandra
    otursförföljd...japp...

sweet. ja det är vel bara att sikta på nästa ÄL. Men det känns bara så hopplöst. varför skulle det fungera då när det inte fungerar nu?

näe usch nu kommer tankarna på att börja med p piller för att slippa denna jäääävla ångest igen

• Liten med Mindre

nenne - du är avslöjad. Vi tror inte på att du är Doris, så du kan sluta låtsas!

/Nemo-fan

• nu är jag fruL

mindre: låter definitivt som ÄL på g. Inte roligt allt...

och angående att simmarna överlever...NEJ jag tror faktiskt inte att de gör det särskilt ofta. Visst de KAN men jag tror att det har att göra med hur pass snabba och starka dom är. Har man snabba och starka så kan de nog överleva hur länge som helst. men då borde man redan varit gravid

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???