• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

mindre

äsch. jaja.

Jag har också känt konstigt i livmodern några dagar förra veckan, inte lika ont som mensvärk men det har ändå inte känts särskilt najs. Är det pre-ÄL??

• Snart så....

Något skojj? Ett skämt som dras på BB av läkarna...

Vet ni vad det är för skillnad på en terrorist och en barnmorska?

• Jessie76

Nenne - om jag fick vara en cell i din skalle en dag skulle jag nog dö, vart f**n får du allt ifrån???!

FruL - när åker du? Njut av din tid med gubben innan du far till hålan, jag menar ni får inte glömma er egen tid heller.
    Jag tror det är rätt farligt att bli för "mekanisk".
    Hörde förresten av en kille på ungarnas träning att han knaprat rosenrot oxå för att dom skulle bli på smällen (dom har tre barn sen tidigare och ville ha en till - tjej men hade jättesvårt) - kanske det är en idé?

Jag veeeeeet att du inte vill höra uppmuntringar, men man VILL så gärna att ni alla som är deppiga ska slippa det - förlåååt om jag låter alldeles för käck men jag lovar det är bara välvilja

Jag är villrådig för jag vet fan inte om jag hade ÄL direkt efter förra konstiga mensen eller om jag får den snart...
    Tänk om jag haft den, då är det kört för oss i år

• lollan79

mycket snack om ÄL idag!
    Jag har funderat mcket på min äl efter denna månads ältestande. för jag började testa på dag 11 för säkerhets skull. trodde det kanske skulle ge utslag först dag 16 kanske, men icke sa nicke! redan dag 12 blev det full böj på testet. tror nu jag blev förvånad?! Hade inga känningar i magen alls, å de brukar jag ha! Inga konstiga blöta flytningar heller. så om jag ska kunna pricka in äl i fortsättningen oxå MÅSTE jag använda mig av tester. för mina symptom kan jag verkligen inte lita på.
    Tror FruL inte att du skulle kunna ha haft ÄL innan du testade?

• Skärgårdsbruden

Hej tjejor,
    Tillbaka efter ngr dagars paus och inget Internet. Suck. Tog mig flera timmar att läsa ikapp!

Det har ju häbnt lite sen sist:
    Snart så - ingen aning! Du får hjälpa oss!
    Jessie - jag tror att man absolut kan ha ÄL nästan direkt efter mens. Speciellt om man har en kort cykel, det har jag
    Muggles och Koko - fy vad trist att ni fått besök av röda damen. Trodde faktiskt att era simmare nått fram den här gången. :(
    Viktoria80- Grattis! Roligt. Hoppas det löser sig med bröllopsplanerna.
    MissZ- Vad tråkigt att du förlorat jobbet! Tror dopck, som andra kloka talare här, att barnen ska komma när de kommer. Jag skulle ha kört på ändå, samtidigt som jobbsökandet.
    Mindre - Jag har också en massa finnar. De kom för två månader sedan och vägrar försvinna! Nu ´lär de ju inte försvinna heller, graviditeten lär ju stimulera dem :(

Hur har det gått för potentiella plussarna Snart så och Lapinette? Har jag missat era senaste rapporter?

• nenne78

snart så...
    *funderar så det knakar - tur att Jessie inte är däruppe* ... *nu ryker det*

näe jag ger upp! Fan! Jag brukar vara bra på såna där.

• nu är jag fruL

jessie: Jag vet att du vill hjälpa och det är så himla gulligt av dig. jag uppskattar att du försöker hjälpa och stötta, för det gör du verkligen.. Men jag har bara så oerhört svårt för pepp när jag känner at allt är kört.
    fast vem vet även fast jag inte uppskattar pepp kanske det är precis det jag behöver.

lollan: jo visst kan det varit så att jag Älade i fredags, men då är det verkligen kört eftersom vi inte fick till det vare sig på tordagen eller fredagen

men å andra sidan så är det kört om ÄL kommer i morgon eller på onsdag också...

Så summa summarum. Denna månad är det KÖRT!!!!! lilka bra att deppa nu så har jag det gjort. jag menar det finns ju ingen anledning att vänta med att deppa till BIM.... kan lika bra ta det nu.

men om jag nu redan Älat så är det jäääävligt konstigt att jag fortfarande har ont. Men varför skulle Äl komma senare... det har ALDRIG hänt förut...

skit-piss-och gröna ärtor

• mugglesfan

Hej!!! Har lunchat med Cicci idag och hon hälsar så gott till alla! Gud vilken trevlig tjej! Om alla ni andra i Sthlm är lika trevliga så blir jag ännu mer avundsjuk att ni kan hålla på och träffas och dricka vin!

fruLlan: jag tror du missade din ÄL med stickorna och att den var i fredags. Så slappna av... Du skrev ju själv att det kändes redan då och att du aldrig är sen, i så fall tidig. Du hade det säkert redan i fredags så du har prickat perfekt med sexeriet.

Välkommen tillbaka sweet, jag saknade dig minsanna också

Hallå ellerrrr. Jag har alltså lyckats missa ett plus här?!?! Snart så har plussat? Men fick inte du mens?

• nenne78

näe jessie - bånka på! Man vet aldrig! Kan man inte ha 2 ÄL på en cykel ibland??

• Jessie76

Hahaha... bränd stjärt hadere blitt Nenne

Hmmm..... nope ingen aning Snartis - säg säg säg snääääälla säg

Skärgårds. Jag hade jättekonstig mens, har fullständigt normal cykel (monark, inga växlar, grön ingen rost ) och den funkar som en klocka. Mensvärk å ont i boobsen får jag oxå. Konstiga var att jag blödde jättelänge och var konstig i kistan.
    Sen kände jag mig weird efter jag slutat blöda oxå, så då undrade jag om jag hade ÄL då, men den som lever får se.
    (Då hade vi nog inge 6 tror jag...svårt å komma ihåg alla gånger )
    Men tack för din teori

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???