• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

jag är oxxxxxxxxxxxxxxxå godissugen!!!!!!!!!!!!!

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad göra?

hmmmm jag vill oxå ha en rabbit. Jessie var beställde du den?
    var det mycket bättre prid än i affärer eller?

• Nattson

Smygläsaren tittar in igen när det börjar talas sexlekar eller leksaker :)

Till honom: det finns en ring som han kan sätta runt pålen vid roten. Den klämmer åt lite så att den blir riktigt hård och det tar längre tid till utlösningen. Även om den är tillräckligt hård utan så kan de ju vara trevligt med lite längre pleasure time ;)

Det finns en massage olja som hettar lite när man blåser på den efter att ha masserat in. Ganska cool, men kladdar som f-n.
    För egen del så röstar jag nog också på "the rabbit"
    Tur att jag sitter själv på mitt rum för tillfället, är nog lite rosig om kinderna efter detta in inlägg... Have a nice time

• Snart så....

FruLlan: Budgeten skulle in i systemet idag och en mångmiljonaffär håller på att skita sig. Eller snarare kunden har gjort en kovändning och ändrat alla förutsättningar efter 1 års jobb!!

Nä livet är verkligen inte rättvist, nästan alla som vi känner blev gravida på 1-2 försöket.

Min mens har ju betett sig underligt men nu är det värre än vanligt. Tillbaka till bruna flytningar...

• nu är jag fruL

nattson
    Trevligt inlägg

hmm men om man vill ha en liten fin kanin, var är bästa stället att köpa den? nätet eller butik ?
    '
    ha ha ha du slipper inte härifrån när du väl stuckit in huvudet

• nu är jag fruL

snart så
    VA det är ju inte klokt. Kan det verkligen inte vara så att du ÄR gravid?????
    jag menar det är ju inte normalt hur mycket den håller på att bråka. Något konstigt är det!!!!

Vad var det för test du tog och när??
    Gör ett nytt.
    Eller hur lång mens brukar du ha?

• nu är jag fruL

undrar förresten om AM är och föder barn
    spännande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Liten med Mindre

Vill du fingra på en kanin FruL, eller delfin, eller fågel, eller telefon-look alike, så rekommenderar jag fortfarande Pistill på Drottninggatan.

Ta med en kompis eller maken så kan ni skratta bort förlägenheten tillsammans. :D

• Snart så....

Hahha du ger inte upp du Frullan, tog ju CB i söndags med ett stort -
    Brukar väl ha 2 dagar + nån dag innan med lite flytningar.
    Nu är jag uppe i hmm 9 dagar...var det inte Muggles som hade så konstig mens oxå?

• Snart så....

fruLlan: tror att det var ett tidigt Mf och därav allt det konstiga.

Men är ganska nöjd ändå, nu får jag ju dricka vin 1 månad till

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???