• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Aha FruLlan, det är en monark alltså? Jag trodde det var en tuk-tuk! ;)

Då ÄL:ar vi ungefär samtidigt dårå... Hoppas det går bättre för dig än för mig! :(
    Och jodå, stå för all del lite på händer, då blir jag lite gladare! Lovar! ;)

• Lapinette

Och jag tillhör ju en som mest kommer in och gästspelar ibland här på tråden och jag har BIM den 21-22 november. Ganska så snart. Har inga förhoppningar fast vi har varit ganska så flitiga.

Laddade annars upp igår med rosenrot och bisolvon inför nästa omgång.

• Liten med Mindre

Jag kan meddela att Bisolvon definitivt är slemlösande. Om det piggar upp någon. Snorar vid helt fel tillfällen nu.

*snörvlar ordentligt*

Förhoppningsvis verkar det på rätt slem också. :)

• _koko_

Good morning darlings.

Gjorde ett mirres test i morse. Vill få slut på dem, för nu ska jag INTE TESTA MER OM JAG INTE GÅTT ÖVER EN VECKA MINST!!! Och inte med billiga skittester heller.

Jag satt och fnissade för mig själv (jag som trodde jag skulle falla ihop och dö av depression...), för det enda området som var riktigt vitt var där plusstrecket skulle vara...
    Och nu blöder jag. Så var det med det!

Därför vill jag (igen) meddela mina symptom:
    - lite snuvig - vafan det är höst!!
    - vaknade av att det stack i ena bröstet natt mot fredag förra veckan
    - jättemycket vita/ljusrosa lotionflytningar
    - lite mensvärk sedan nästan en vecka före bim

Ni ser, det är helt omöjligt att veta om man faktiskt är på smällen!!!

Men, som tur är fikade jag med en underbar kompis igårkväll som fick mig att inse att jag måste sluta med det här symptomletandet. Jag trodde att jag hade slutat redan, men en gång junkie alltid junkie... :D
    Därför lovar jag nu högtidligt att aldrig mer testa förrän mensen är mer än en vecka sen!!

Jag kommer dock SJÄLVKLART att stanna i tråden - aj lööv u görls!!! Och vill förstås kunna meddela ett eget plus nån gång i framtiden också...

• nu är jag fruL

storasystern: usch för att Äla och vilja ha barn när det är oceaner hem till maken.
    Stackare.
    Du får gå på kareokebar och dricka sake istållet. Klen tröst jag vet.
    Eller häng här
    det är bättre

du blir kanske inte så gravid av det... men du kanske får lite tips och trix.

SJÄLVKLART ska jag stå lite på händer nu när jag vet att det piggar upp dig.
    hmmm synd att jag har sånt skallebank och är bakis... men jag gör det för sin skull syster yster

lapinette: ge inte upp. Du såg hur det gick för cicci, när man minst anar det så smäller det till i livmodern.
    Kul att du tittar in ibland

mindre: faaaan jag känner ingenting av bisolvonet

• Lapinette

Ska erkänna - har aldrig testat och kommer inte heller att göra det förrän mensen inte dyker upp! Fram tills dess är mitt motto - lev som vanligt! Hi, hi...förutom att jag nästa månad ska prova med rosenrot och bisolvon. Snacka om att man inte följer sin egen devis.

• nu är jag fruL

koko
    hmmm menar du att du fått mens nu eller
    jag är ju som bekant lite trögfattad...

TRIST som satan i såna fall
    MEN är det verkligen kört?????

• Storasystern

Koko, trist som tusan! Jag håller med om att man letar symptom och känner efter som aldrig förr... Det är nästan lite skönt att inte ens behöva bry sig den här gången. Jag _VET_ att jag inte är/blir gravid denna ÄL, så jag behöver inte bry mig och illamående och ont i bröna...

• Lapinette

Storasyster - har något att erkänna. Jag skulle ha varit i Japan just nu (försenad bröllopsresa) men den blev inställd pga strul med min far som bor utanför Tokyo. Jag är nämligen halvjapanska. Så hälsa Japan från mig!

• mugglesfan

_koko_: är det riktigt mensblödning nu då? Så det inte bara är lite droppelidropp (hade inte Cicci det i sin muff? )

Jag funderar på att börja pappersmuffa jag med - är svinnyfiken på när mensen eg tänker dyka upp. Men det kan fortfarande vara BIM i helgen så det är bara att vänta vänta vänta...

BrudSommar2006: kul att du fortsätter rapportera! Kul att höra om lite verklig graviditet emellanåt och inte bara inbillad!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???