• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Tack FruLlan, det funkade! :) :) :) ;)
    Tänk om man kunde bestämma själv när man ville ha ÄL. Mycket mer praktiskt! Då skulle man ju kunna tajma in det till en helg där man har tid med Mannen och man befinner sig båda två på samma plats! Skitsmart, varför har ingen designat det så istället????

Jag ska trösta mig med sake istället! Man kan köpa sake portionsförpackad i ett glas med alu-folieförslutning i vilken affär som helst här! Det kanske är något att prova???

• Lapinette

mugglesfan - har du BIM i helgen? Men då ligger vi ju ganska lika ändå. Eller är jag ute och cyklar?

• Storasystern

Lapinette, så synd att du inte kunde komma!! Jag är i utkanten av Tokyo nu! Hade ju varit häftigt att kunna träffas på den här sidan jorden! :)
    Var bor din far?

• nu är jag fruL

faaaaaaaaaaaaaaaaaaan
    vad ont det gjorde i huvudet av att stå på händer.
    TIPS gör inte det när ni är bakis
    men allt för dig syster

koko: okej fyyyyyyyyyyyyyy vad tråkigt
    hur känns det?
    MEN nu får du dela BB sal med mig och snart så

• Lapinette

Storasystern - hade varit skoj att ta en kväll ut i Tokyo om vi hade varit där. Skulle ha åkt i slutet av oktober och så hem någon av dessa dagar. Resan var bokad och så strulade min far . Var exakt han bor är jag inte så säker på mer än att postadressen är Kanagawa-ken. Vet inte om det säger dig något?

• Bröllopstokiig

Frullan: Du ska dela BB sal med mig!
    Kom på att du cyklar ju en vecka tidigare än oss, så det kommer bara vara 3 veckor mellan våra graviditeter! Så jag kniper igen och du krystar ut så får vi i slutet av Juli båda 2

Mindre: Jag märkte med att Bisolvon funkade erftersom jag blev av med min slemmiga hosta! Se det som positivt.
    Käka extra dagarna innan ÄL så simmar de lättare in.
    Visste ni att det faktiskt finns något som heter Bisolvonmetoden? Så det lär ju inte vara en skröna i allafall.

Här är det som vanligt, inga symptom alls.

Håller tummarna för Muggles och Lapinette nu, någon måste plussa med mig!!!!

KRAM, nu ska jag på externt möte....

• Storasystern

FruLlan, jag gör en notering: Inte stå på huvudet när man är bakis! Den ligger högt upp på prio-listan, samma nivå som "inte stoppa köttbullar i näsan! ;)

Lapinette, jag vet inte riktigt var det ligger, men jag känner igen det så det kan inte vara så värst långt bort.
    Japan är rätt trevligt så här års. Ganska varmt, förra veckan klarade man sig utan jacka även på kvällen, nu bara mitt på dagen, och sol har vi haft hela tiden jag har varit här!
    Ska ni åka en annan gång eller ska ni åka till annat ställe på bröllopsresan?

• Storasystern

Hahahaha Lapinette, jag är _i_ Kanagawa nu! :) Det är en omräde stort som en kommun ungefär och labbet där jag jobbar ligger i ena änden av området :)

• nu är jag fruL

syster yster
    Det är så skööööönt när det faktiskt finns någon vits med de erfarenheter som man under mYCKET möda skaffar sig. Ja menar det hela var ju verkligen värt det nu när jag räddat dig från att pröva själv.
    jag klappae mig lite lätt på axeln och inser att dagens goda gärning redan är utförd
    NU kan jag vara elak, dum, och aggr heeeeeeela dagen ha he he skrattar rått och sular iväg ett pennskrin på min rumskompis
    ha ha ha
    hon bröjade blöda

jävla tunnis

cicci: okej
    då kör vi på det
    kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???