• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Ja FruLlan, visst är det skönt att få veta bäst ibland! ;)
    Så slipper jag pröva imorgon bitti när jag har druckit alldeles för många portionsförpackningar av Sake! :)

• mugglesfan

Lapinette: gött å höra att du är tillbaka i tråden (inte bara som smygläsare). Hur går det med lägenheten - börjar ni komma i ordning?

Jo jag tror att jag har BIM i helgen om min ÄL-aning stämmer, jag struntade ju i stickorna denna månaden så riktig koll har jag inte.

• Storasystern

Nä hörni! Nu är det hemgång för Japan. Klockan är ju ändå 18.30 här...

Ses imörrn!

• Victoria80

Hej tjejer!

Usch, jag känner mig så ledsen. Väntar Arne (min mens heter så) i helgen och jag känner på mig att den verkligen kommer att komma.
    Jag som tyckte, ända till i förrgår, att jag kände på mig att jag faktiskt var gravid!
    Vill inte ha någon j*a mensArne!!! Så nu blir det inga fler försök här hemma på minst 11 månader!!!

Förlåt mitt neggia inlägg, men det är väl pms...

• Liten med Mindre

*gnolar*

Stå på händerna när du är riktigt glad.
    Stå på händerna när du är riiiktigt glad.
    Du kan också glädja andra som i denna tråden

CYKLA

Stå på händerna när du är riktigt glad!

*bugar och tar emot applåder*

• Lapinette

Storasystern - hälsa min pappa! Han har helt lagt locket på sedan vårt bröllop dvs jag har inte hört ett ljud ifrån honom. Undrar om han har börjat bli tokig?!

Och som svar på din fråga - vi har bokat om vår resa till ett billigare resmål, Sydafrika. Åker dit i slutet på januari (helt enligt ÄL) och ska se Kapstaden och åka på safari. Underbart!

mugglesfan - jo tack vi är numera innerstadsbor och har för tillfället en stor etta då det ena sovrummet är belamrat med kartonger och det andra är under uppfräschning. Vårt mål är att ha renoverat sovrum och fått in möblerna där på söndag för sen sticker mannen till Israel (jobb). Åter igen helt enligt ÄL (dvs han är borta när jag ska ha min mens!).

Märks det att jag är en planeringsmänniska... men shit att man inte kan planera in en graviditet!

• Liten med Mindre

Neej, Vickan, vad tråkigt att det inte gick. :( Men du hade väl ett bröllop att se fram emot eller? Något annat skoj kanske?

Mens har verkligen blivit tråkigare än vad det redan är på sistone.

• nu är jag fruL

mindre
    Vilken stjärna

jag är sååååååååååååååååå imponerad
    du fick mig att shaka ordentligt.
    HURRA för sång och dans

släng bara in lite naket och sprit så är allt tooooooooooopppen

victoria
    hmmm sorry med mensen men varför inte försöka igen på 11 månader

• Liten med Mindre

Men FruL, naket och sprit är inte barnvänligt. Inte den sortens naket i alla fall. ;)

Och vi vill ju vara barnvänliga väl? Annars kanske bebisarna håller sig borta... :O

• Liten med Mindre

:o

Funkar den gubben då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???