• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Jaaaaaaa! Fick till en gubbe som jag ville. :)

• nu är jag fruL

men mindre
    nu har du ju missuppfattat ALLT
    det KRÄVS naket för att det ska bli en bebis.
    Shit inte konstigt att du inte är på tjocken än gumman
    tror att fruLlan behöver ha en liten lektion i samlevnad med mindre.

Kom på att du är ju lite bakom så jag ska kanske inte vara förvånad att du är lite koko

ha ha ha koko
    det var ju kul.

ha ha ha det ääääääääääääääär kul om man är i min egna lilla vrääld

blubb blubb
    det flyger små rosa schimpanser i luften

ahhhhh nu kommer han med den fiiiina vita jackan man kan knyta på ryggen
    åhhhhhhhh tack
    till mig

• nu är jag fruL

lapinette
    ja usch tänk om man bara kunde planera det här med. Gillar också att planera. jag skriver gärna listor över saker som jag planerat.

Hmm det är vel ett av skälen till att man blir så himla ledsen när det inte fungerar för att det inte följer ens PLAN liksom...

• Liten med Mindre

Jag är inte Bakom. Jag är bara Mindre, och med perspektivet att jag borde vara lika stor som alla andra, så ser det ut som jag är lite bakom...eller efter...

Hängde ni me?!

• nu är jag fruL

alltså
    jag vill förtydliga
    jag ska INTE ha en fysisk lektion i samlevnad med mindre

neeeeeeeeeeeej nenne det var inte så

nej för det första är jag gift sen är jag inte heller lagd åt det hållet MEn dessutom så blir det inga barn om två tanter leker tillsammans...

japp mindrea anteckna det
    lektion ett
    det krävs en man och en kvinna
    eller tant och farbror eller hur nu sjutton ni ser på er själva....

lektionerna i samlevnad som jag ska ha för minre är alltså ine handgripliga lektioner...näe ni snuskisar.
    kJag visste vel att jag behövde förtydliga detta

nenne så det så

• Victoria80

Nu har ju´inte mensen kommit än.. men jag känner på mig att den kommer när som helst.
    Men jag vill inte..........

• Liten med Mindre

På tal om handgripliga lektioner - var det någon som såg serien om Gustav III, eller någon annan kung, som gick vid jul för några år sen?

Stackarn visste inte hur han skulle lägra sin drottning för att göra en arvinge, så stallknekten fick visa hur han skulle göra, guida rätt till hålet, som de väl gör med hästar. Skrattade så jag trillade ur fåtöljen...

Har redan fått min lektion FruL. :D TV är nyttigt!

• Snart så....

Grrr nu är det tredje gången jag får skriva om ALLT. DUMMA kollegor som springer på mitt rum!!
    är helt uppretad idag, massa JÄTTE problem på jobbet så sitter och kokar medans mina horn i pannan bara växer.

Tur att menjävlagubben har beslutat att lämna min kropp annars hade jag stångat ut honom med mina egna vassa horn *ler elakt*

• mugglesfan

Igår dracks det vin med singeltjejkompis och tjötades i 5h!!! Det luftades jobbproblem, trött-på-singellivet-problem, ja tom på-smällen-ämnet kom upp! Fast inför kompisar är jag fortfarande mycket -are än härinne. "Om vi försöker aktivt?" "Njae, det blir när det blir..." "Medel är ju att det tar efter 7 månader så jag är inte orolig" HA! DUBBEL-HA! (Undrar om hon genomskådade det? Nä jag tror att vindimmorna var för tjocka )

• Liten med Mindre

Mugglesfan, känner igen det där.

"Barn...inte just nu i alla fall. De kommer när de kommer..."

Så oääääändligt cool i den frågan 8)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???