• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Ååååh, har AM äntligen fått klämma ut den!!??!! Hoppas det! Då var det säkert krypturen jag jagade ut henne på som funkade. :D

• _koko_

Mäh, varför är det ingen som fattar mina dumma sexuella anspelningar???

• nenne78

för att du är koko

*fnissar illmarigt*

JAG fattar i alla fall.

• nenne78

om nu någon hade trott något annat...

• A.M.

Nej CicciL, _koko_ och ni andra - jag är inte alls inne och föder. Däremot är jag så gravvotrög ibollen att jag knappt hinner med i era ordväxlingar, utan nöjer mig med att tjyvläsa ...

Bebin verkar leva i högsta välmåga inne i magen, var och tittade på den med ultraljud igår för att beräkna vikt och fostervattenmängd osv. En riktig liten tungunge tydligen. HAr inget hänt på fredag får jag tid för igångsättning nästa vecka.

Ni verkar vara på strålande humör tjejer! Kul att läsa!

CicciL - läste om ditt symptom med att känna konstiga lukter ... Inna jag fattade att jag var gravid fick jag sambon att hälla ut två flaskor fint vin eftersom jag med min kännarnäsa bestämt kunde kontatera att det var något fel på dem ...

• A.M.

Avtryckarfingret lite snabbt där ... Nåväl - det var ju min näsa det var fel på, inte vinet

• A.M.

Hejhej - vinkar tillbaka ...
    JA jag säger ju det - vad gör jag här, vet att jag borde vara på Danderyds BB men B är ju helt samarbetsovillig!

Men tro inte att jag inte håller koll på att du ska testa dig på fredag _koko_! Tror på ett plus!!!

• _koko_

Äh, jag lär aldrig få ett plus... Ibland tror jag att det bara är vissa tester som kan visa plus, och att det är ett lotteri vilken man får tag i - känns som så otroligt att det någonsin ska kunna bli något annat än det där hånfulla minuset för mig...

Men men, nu tar jag mina kliande ljumskar och drar härifrån!
    Ses i morron!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???