• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Ja du koko det är jag osäker på! Förra mensen började 16/10, 12 dgrs blödning (f'låt nu är det typ 1000:e gången jag tjatar om det här jag vet!). Räknar jag med 16:e och min normala cykel borde jag ha fått mensen som i söndags. Men det var uppenbarligen fel för den har inte synts till än. Hade ÄL vad jag tror runt 4-5/11 så till helgen borde den väl ha dykt upp senast?! Kan tillägga att jag har nada symptom så därför är jag helt inställd på att horngubben petar fram den röda ladyn...

• Snart så....

Nada symptom hade ju Cicci och vad fick hon?? ett PLUSS :D

• BrudSommar2006

Det här blir mer och mer spännande! TVÅ presumtiva plussare innan helgen och bara ett par dagar kvar att vänta...

• nu är jag fruL

om det är INGA symptom man ska ha för att få pluss

då vill INTE jag få nåågra symptom

hör du det hornjävlagubbe

• mugglesfan

Japp, bröllopsresa: snorkla, dyka, bada, drinka, gå på matlagningskurs i thaimat en dag, båtutflykter, sol, sand, sex..., lyxhotell i Bangkok (vi "sparade" vår bröllopsnatt, dvs vi bodde inte på hotell efter bröllopet)

fruLlan: tips på Koh Lanta med omnejd? (HAr visserligen läst på en del men om det är ngt speciellt du vet om så shoot (skjut! mer skjut vill vi ha!)

• mugglesfan

men fruLlan, du har väl heller inga symptom nu ellerrr?
    och mycket stock nuförtiden...

• nu är jag fruL

muggles
    näe inga symptom...

kan ju kanske bero på att jag precis haft mens men inte ÄL ännu...

• _koko_

muggles - säger "de" inte att mensen "ska" komma 14 dagar efter äl oavsett cykel? Då är det 10-11 dagar efter nu?

Men eftersom jag inte kan min egen cykel ens ska jag int uttala mig om någon annans egentligen...

Håller tummarna för dig hur som helst och delar gärna sorg eller glädje på fredag!

• nenne78

Mindre
    ska vi slåss??
    MIN man gör världens godaste kladdkaka!

• nenne78

mugglesfan
    ååååh vi ska kanske också till thailand på efterskottsbröllopsresa... *längtar*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???