• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Läste på lite om Rosenrot. Låter som ett utmärkt piller för mig som behöver piggas upp, få mer ork, lust och koncentration. Samt vill bli gravid.

Fast om det nu är så bra, då måste ju risken öka för att bli beroende också?? Och så stod det om många som drabbats av nässelutslag. Det kliar redan.

Nä, håller mig nog borta ett tag till. :( Vill inte bli beroende av lyckopiller.

• Snart så....

Hej Frullan

Jorå det är bättre idag fast det är en bra konstig mens jag har. Men även det ska väl jävlas oxå

Är du i hålan nu?

• Storasystern

Nä, hörni! Nu rär det läggdags i Japan. Ha det så kul resten av dagen!!

Förresten, Eden, var pluggar du nånstans? och till vad? Jag är nyfiken av mig! :)

• nu är jag fruL

om ingen fattar så är snartis snart så
    bara så att ni vet

och det står snArtis inte snOrtis. Snart sp har faktiskt inte dragit pulver på fleeeeeeeera timmar

• nu är jag fruL

hejsan
    japp har anlänt till hålan....
    FAST maken kommer och hälsar på i kväll

så det blir både middag, vin och stock

hmmm på vilket sätt är den konstig

• Snart så....

hörni tjejer nu måste jag fråga hur eran mens beter sig.
    Min rinner i floder så fort jag går på muggen (får sitta flera minuter)och annars nästan ingenting (trosskygg), är inte det skumt?? fanns ganska tacksamt egentligen.

• nu är jag fruL

aha den ä konstig så....

usch min flödar som ett jäv*la vattenfall hela tiden. Särskilt dag 2 och 3 blöder jag igenom en extra-plus tampong på en timme

• viktualia

Snart så... - trosskygg -

Ja det kan man ju önska att mensen vore... dvs bara rann när man satt på dass. Min mens beter sig, hormonbehandling i form av p-piller, olika från gång till gång. Men i princip: Först kommer det rött på pappret. Sen går jag med binda i fyra dagar, det rinner mest när jag reser mig häftigt eller när jag anstränger mig (tex tränar). Däremot kommer det nästan inget på natten - förutom att det forsar när jag kliver ur sängen så jag springer alltid till dass sådana dagar!

• Snart så....

Middag och vin, det lät riktigt bra.
    Tror att jag ska jobba vidare på whisky+kaffe, det var smaskens igår och värmde fiiiiint :D

• Liten med Mindre

Snart så - är den alltid så, eller bara nu?

Här rinner det normalt ca 2 dygn, lite då och då. Sen nästan inget.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???