• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

japp har åkt på en förkylning.
    ont i halsen osv

hade jag varit man hade jag åkt till akuten

• Eden-06

Vilken tur att man är en kraftfull stark kvinna som klarar en förkylning

Sexa du på med mannen. Visst kan det finnas en teoretiskt risk att ägget kan fästa sämre vid sjukdom. Brukar dock tänka på alla kvinnor i bla Afrika som har 10 barn var. Hur har de burit sig åt? Inte har väl en förkylning stoppat dom

• nu är jag fruL

näe eden
    det är klart MEN dom får vel sitt första barn när dom är 14 och hur sataans fertil är man inte då????

skillnad är ju nu när man är tant och tilloch med musen bröjar bli så rynkig så att maken har svårt att hitta rätt bland alla hudflikar

DÅ är en förkylning nog för att ägget ska hamna i brallan som en omelett.

MEN klart vi ska pippa så mycket vi kan. Kanske bara inte har så enorma förhoppningar.

• Eden-06

Ja det är klart att de startar tidigt men en sådan väl använd muff borde väl också få problem

Lycka till tjejen. Kör så det rycker. Hur ligger du till i cykelrundan?

• mugglesfan

Tror inte de är så förkylda i Afrika... (jo visst kan det vara kallt där med men ändå)

Sexa på FruLlan, det är viktigt att hålla musen igång så det inte torkar ihop alldeles.
    En tant mer el mindre -

Cicci: lunchdejt låter bra! jorå någorlunda i stan. Lindholmen kallas det men man kommer in till Brunnsparken på ca 10 minutos. Jag verkar vara den enda göteborgsmusen som vill träffas...

• Eden-06

mugglesfan: som medicinstuderande kan jag inte låta bli att kommentera att förkylning kommer av bakterier eller virus och inget annat

• Eden-06

Håller dock med om att det är viktigt att hålla musen igång

• Bröllopstokiig

Jag kommer vara vid avenyn Muggels under lunchtimmarna!
    Lindholmen långt från det?
    Ekocentrum ligger på Achenbergsgatan, när universitetet tror jag. Men jag är mobil hur som helst!

• mugglesfan

Eden: jo jag vet men det kommer ju oftare när det är kallt (och väl eg pga att vi vistas inne mer när det är kallt och inte av kylan i sig). Så om det inte är kallt i => inte så mkt förkylning ändå fast det är bactus&co?

• mugglesfan

FruLlan: det är inte bra om musen har blivit rynkig för det kan ju lätt bli att pinnen fastnar halvvägs in (i rynkorna alltså) och man vill ju ha den ändå in ellerrrrr?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???