• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

dubei... hahaha...

Måste sätta mig ner nån gång och verkligen läsa igenom det ni skrivit sen igår, har bara tid att skumma nu... Men ni är UNDERBARA hur som helst!

• Liten med Mindre

Fullt ös på tråden igen med andra ord... :)

Kände mig riktigt hängig, seg, krasslig, stressig och olustig (på alla sätt) igår. Inte alls bra inför veckan som kommer. :(

Måste lyckas vända utvecklingen!!! NUU!! Vill inte negga ner min man när han nu behövs som bäst! (förvisso behövs han alltid, annars mår jag ju ännu bläigare)

• Liten med Mindre

Usch vad jobbigt med ovissheten koko!

Tyvärr får jag säga att precis så där brukar jag droppa/flyta dagarna före mens. :(

Fast om du inte brukar ha det så så är det förhoppningsvis fortfarande BRA symptom. :) *kniper åt om tummen och håller hårt*

• Snart så....

Jättebra ide fruLlan, kan vi inte ta Jessie sist innan vi lämnar Sverige? Då är det MASSA snö där och vi kan åka skidor whhiiooo :)

Koko: Vet hur det är, ovissheten är värst. Varför kan mensen inte bara komma igång på en gång om den ska komma??

• _koko_

Hade det inte varit för sticket i bröstet och alla vita flytningar förra veckan hade jag inte ens reagerat på det här utan tänkt att det är som det brukar innan mens. Så det är nog precis som du säger Mindre, det kommer snart.

• Liten med Mindre

Svarar istället för _koko_

för att mensen är ELAK! Därför drar den på det hela och luras. :(

Åtminstone är den elak mot såna som vi, som vill att en bebis ska plugga igen utgången ett par månader.

• Snart så....

Själv gick jag på FruLlan spår och gjorde en rejäl Irish coffee igår. Hade så ont i magen och det försvann och så blev man lite lullig på köpet hahha
    Min kära mb2 trodde jag var knäpp.
    Idag mår jag mkt bättre, mindre ont i magen och mina boobs har lugnat ner sig.

• nenne78

nejdå koko - KNIIIIIIIIP!!!

Jag röstar också för Jessie sist, gnistrande snö, klarblå himmel och några sköna carvingsvängar i mars - *lycka* fast då kanske ingen törs åka eftersom vi alla är på tjocken och rädda om magen.

• Snart så....

Men då kan vi ta liften upp och sitta och sola på toppen och bara njuta :D

• mugglesfan

Mindre: jag tycker du verkar småsjuk mest hela tiden - är det säkert att du inte fortfarande går och bär på ngn infektion? Det låter inte bra... Du kanske ska kolla upp dig hos doktorn?
    För visst var det du som hade en massa magsjuka mm i höstas (el var det ngn annan, kanske blandar ihop det)?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???