• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Tack Cicci!!

Ha en skön kväll! :)

• lollan79

skickar en liten kvällshälsning till er! har läst ikapp denna kväll oxå, puh!

på tal om ridning...jag red för första gången i mitt liv i söndags (ja på en riktig häst, inget annat ;) ) Och jag har fått väääärldens träningsverk! Inte klokt! Kan ju kanppt gå och absolut inte sära på benen! hahahahahahhaha

• mugglesfan

Finally! Är ikapp... Work and no play...

Ingen jäkla aning om vad jag har för BIM ens inför nästa race. Så jag befinner mig nog utanför alla gäng och cyklar - jag får väl cykla på min egen ensamma city bike el nåt...

Sweet och Snart så: tråkigt!!!
    StoraSyrran: kul att du hänger här och tar in alla tips så att du är rustad till tänderna när du återvänder hem! Du kommer säkert plussa med en gång sedan

Det är det bästa med den här tråden att man kan få stöttning här. Bollade lite med en kompis och hon var iofs stöttande men samtidigt får man det "hur länge har ni försökt, 4 ggr? Men det är ju ingenting! Det ordnar sig!". Jo visst men man vill ju det NU, inte om ett år el så...

• mugglesfan

Nu var det ingen kvar bara för att jag har tid...

• lollan79

jag e här :) blir bara kvällstid för mig.
    funderar på vad jag ska äta till middag..hmmm...indisk mat vore gott, mums!

• lollan79

mugglesfan
    när hade du din mens senast? nyligen?

• mugglesfan

Nä nu ska deppigheten botas med ett restaurangbesök (makens förslag - han tyckte det lät som att jag behövde det) och ett glas vin eller två!

Det kvalificerar väl mig till klubben av Fritidsalkoholister som FruLlan säkert är ordförande i?!

Fortfarande ingen dropp i trosan (iaf inte rött) men neggigt humör så röda layden är nog på inkommande tror jag

Måste köpa glögg (ej saft, blääää) också! Är i desperat behov av glögg!!!

Loggar ur och *vinkar mot USA- och Japanhållet*

• mugglesfan

Hallå lollan: jippieee, somebody is out there!

Den började 16/10 och höll på i 12 dagar. Normalt har jag 28 dgrs cykel. Men iom att blödnignen var så lång så vet jag inte hur jag ska räkna längre *frustrerad*

• mugglesfan

Själv ska jag på Taras (god turk i Götet), NU måste jag sticka.

*vink vink*

• lollan79

hmm... jag förstår att det blir förvirrande....har du haft ens ån lång blödning förut?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???