• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Nattson

CissiL, en smygläsare här. Först Stort Grattis!!
    En kompis till mig blev gravid efter att ha försökt i ett år. Hon hade inte heller några sympton förrän kanske i v6. Men då var det bröstvårtorna som kliade som f-n. Hon fick stå och gnugga med en handduk för att inte klia sönder. Hon mådde illa bara ett fåtal ggr. Men i övrigt kände hon ingenting! så alla är olika! Lycka till!

• Bröllopstokiig

Lapinette: Du köper Rosenrot på naturapoteket o Bisolvon på vanliga apoteket.

Nattson: Skönt att höra att man inte är ensam. Det känns bara så märkligt att jag inte känner något. Men men det kanske kommer, jag får vara glad så länge jag inte känner något.

• mugglesfan

Cicci: då får det bli måndag för på tisdag sticker jag på bröllopsresa! iiiihhh
    Kan vi få ihop våra göteborgare då tro? Det var väl några till här...?

Igår jobbade jag som en tok så idag har jag tagit det lugnt. Först långfika (man kan alltid fika sig ur krisen som min jobbarkompis brukar säga ) och nu vår tråd...

• Lapinette

CicciL - tack för tipsen!

• Bröllopstokiig

Muggles; jag ska ordna en mingelfest på måndagkvällen på ekocentrum. Så jag kan ju bara på eftermiddagen....Om vi inte kan ta det senare efter minglet på måndagen....?

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Nu har jag hamnat i skogen igen. Brottades med både bäver och älg på vägen hit. Sånt är livet utanför tullarna

koko: näe nu får du fanimig ta och kniiiiiiiiiipa som susanne lanefeldt skulle sagt
    Nu menade hon ijuförsig stjärten men du får ta och utveckla knipandet lite till muff-kniiiiiiiiiiiip
    inge mens i kokosmuffen
    ha ha ha
    lät som marabous nya storsäljare

Själv har jag kommit på att det tyvvär inte kommer bli någon bulle i ugnen den här månaden heller
    jag har nämligen åkt på en dunderförkylning. Och jag tror varken rosenrot, bisolvon eller omega 3 rår på den.
    SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    det blir en september bebis.
    Föredelen med det är som följer:
    kan dricka alkohol en månad till tjohooooo
    jag slipper vara som absolut tjockast under sommarens värmebölja...
    och....
    ja det var kanske allt

jo just det
    Inte så stor mage under februaris bröllopsresa.

Nåja nu vet vi det så då kan jag sitta här och invänta mens.

konstigt att jag inte bryr mig...
    MEN luuuuuuugn
    depressionen kommer var så säker.
    När det börjar blöda, ja då är det fruLlan som hänger över kanten på västerbron och sjunger ta mig till havet

• _koko_

Min gyn frågade förra gången jag var där om jag kände mig gravid... Då kunde jag inte svara på det (symptomen är ju oftast självframkallade...), men om jag fick samma fråga nu skulle jag svara ja (även om jag inte kan förklara varför)! Kan jag då inte få vara på smällen också??????
    :( :( :( :(

Förlåt, var bara tvungen att häva ur mig det...

• nu är jag fruL

hejsan koko
    du är på rätt ställe för att häva ur dig saker. det vet du för det talade jag om igår...
    hmmm
    joooo
    kommer ihåg ölburkar, dans på skrivbor...
    och jo just det
    prat om att man FÅR vara deppig, nerer och nojjig.
    Så kör min lilla kokoflinga

MEN jag tycker liksom du att det är ovissheten som är värst . Fy faaan för att inte veta. Får man sin satans-jävla-mens-jävel
    aå kan man ju i alla fall sörja, deppa men sen gå vidare. Går man som du bara på nålar och väntar...
    ja då behövs det rejäääla doser valium.

Så för att komma över ororn och kunna tänka på annat, är det inte bättre att testa?
    fast jag förstår dig. man vill ju inte testa för tidigt och få ett falskt minus.

usch gumman jobbig sits

• nenne78

aaaaaaaah jag fick ingen pinne i brasan igår heller!

vad ska jag pigga upp honom med? Det får bli att laga mat i kortkort utan trosor ikväll. Brukar funka... MUSIKANTEN!

• nenne78

åååååh koko! Ska du inte testa dig förrän på fredag??? Hur kan du hålla oss på nålar så där?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???