• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

åh jag som tycker fladdermöss är lite läskiga!

• Eden-06

Ska inte snöa in på ämnet mugglefan men visst är det så att när det är kallt är vi mer inomhus, mer nära varandra osv. Förkylning smittar med kontakt- och droppsmitta. Närhet, att ta på saker som en smittad tagit på och sen sig själv runt näsan. Tror att man i Afrika är ganska nära med tanke på små boendeformer.

Tjat, tjat - vill ju egentligen bara prata om att göra babysar ju men kunde inte låta bli. Viktigaste är ju att vi hjälper, stöttar, blöter och nöter alla roliga och jobbiga saker i babyverkstaden.

• nenne78

mugglesfan
    kallas det då "att rynka"?

• nenne78

nämen hööru maken sluta rynka, går du in till vänster hittar du rätta vägen!

• Eden-06

Hahahaha *rynka*

vad får du allt ifrån?

• nenne78

jag vet inte, kanske är jag släkt med arne hegerfors?

neeeeeeej

• Eden-06

Noooop tror inte det iheller. Tackar dock och tar emot alla härliga skratt du ger mig

• Jessie76

Tjeeeeeeena galningar!

FruLlan, man ska stoppa in sn*oppen i bävern, inte för då får man ont i halseeeen Trodde du kunde detta vid det här laaget? *suck* att man ska behöva informera om ALLT
    Är inte bisolvon bra mot förkylningar? Whisky annars - håll för snoken å häll fort som fan

Jag har pratat med MVC idag, och hon trodde inte att jag kunde vara gravid eftersom jag tagit en test och den visade neg. Och det jag känner i livmodertappen och i brösten (kliar-ilar typ...) kan var ägglossning?? Men då har jag fått ÄL direkt efter mensen.... Är inte det konstigt?
    Förlåååååt om jag tjatar om mig själv bara, men jag vet inte vem jag ska prata med....
    Cicci - jag har försökt förklara att man känner sig konstigt kissnödig när man är gravid (kommer ihåg det nu när det känns så...) - det är som att kissnödighetskänslan sitter just innanför magen åsså är man kissnödig hela tiden - är det så för någon gravid här?

• Eden-06

Jessie76. Hur snabbt kommer den där konstiga kissnödighetskänslan hos dig?

Visst kan man ha ÄL direkt efter mensen. Ibland kan man ha 2 ÄL direkt efter varandra. Bara att hoppas och köra på

• Jessie76

Men jag har den nästan hela tiden! Svinkonstigt

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???