• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

Musikanten... *tack gode Gud för BT-pladder* Tur att det finns andra som bidrar till att jag får sitta och småfnittra vid datorn!!

• mugglesfan

Ekocentrum, hmmm ngt obildade jag inte känner till...
    Vilken tid ungefär efter minglet? Jag kan nog inte smita tidigare fr jobbet nu när det är så himlans mycket att göra.

Hohooooo - är det inga andra göteborgare som vill träffs?

• mugglesfan

Jag har blivit lovad pinne i brasan ikväll. Men först ska jag ut och dricka vin (igen!) med tjejkompis. Sedan har maken äskat om att få komma till höhö Hoppas inte röda faran hinner komma innan dess bara...

• Storasystern

Muggles, ha det så jättemysigt på bröllopsresan! Det skulle vara så obeskrivligt skönt att få komma bort just nu, eller hem för den delen... :(

Aladåb i brallan - ÄL på ingång, vem cyklar som jag? Äl i helgen skulle jag tro, eller tidigt nästa vecka?!

Sweet, jag lyckades undvika bönor även idag! Ha! Det blev en ooootroligt näringsriktig och givande lunch på McD... ;)
    Ska faktiskt gå förbi hälsokosten/apoteket/sminkaffären på vägen hem och se om de har någon rosenrot. Förmodligen inte, men kolla kan man ju alltid... Sen vet man ju inte om man kan läsa vad det står på burken förståss...

AAAAAHHHH jag är så j-la trött på att vara hemifrån att jag dööööör!!!! JAG VILL ÅKA HEM och göra bäbisar!

• Eden-06

Än en gång Grattis CicciL. Tokroligt att följa din berättelse. Både rös och skrattade på en gång. Funderar själv på att bli e pillertrillare om det inte tagit denna månaden.

• Storasystern

koko, för tusan, det är väl klart att du måste få vara gravid denna gång!!!

• nenne78

storasystern
    hur länge till ska du vara där borta? *tittar på dig i kikaren*

• nenne78

*stjärnkikaren, såklart*

• Bröllopstokiig

Muggles: Vi kanske ska ta en lunch i stället, eftersom risken är att vi sitter och pratar i 6 timmar! Det brukar vi göra i sthlm
    Jag kommer till Gbg vid 11-tiden på förmiddagen på måndag. Vet inte om du jobbar i stan?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???