• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Åh, vad ni är gulliga, ni ska veta att det är ni och bara ni som håller mig över ytan just nu!!

• Liten med Mindre

Storasystern - finns det inget japanskt hokus pokus örtkokihop som du kan få för att lättare bli gravid?

Det brukar ju finnas en massa österländska mediciner för saker. Eller är det mest i Kina?

Om du hittar något bra får du köpa med till oss alla som fortfarande försöker. :)

• nu är jag fruL

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    japanska piller
    hurra

det vill jag också ha

blir man lika roliga av dom som en japan av en öl
    ja dååååååååååååå
    tjo vad livat.

kokosflingan
    det blir ingen test förräns fredag så

är det INGEN som tycker synd om mig som är sjuk

• nenne78

mindre
    låter som sånt som är från utrotningshotade saker Typ noshörningstestiklar och tigerpunghår.

• nenne78

just det sista funkar bäst om man har plockat dem själv (pincett är att föredra) utan att döda tigern.

• Eden-06

Attans också jag har inte sett någon tiger utanför mig på ett bra tag. Vad göra????

• nenne78

Eden
    hmmm *letar i häxmedicinlådan*

• nenne78

har du varit ute på tigerjakt då? De är väldigt skygga djur så du måste vara aktiv - det går ju inte att sitta på soffan med studsarn och hoppas att den smyger förbi precis i reklampausen på Cityakuten *hmmpff*

Annars har jag något som funkar. Plocka en testikel från ett rådjur (dem kanske du har bättre ordning på i trädgården), vira en sädesledare från en räv, knyt till och häng upp i granen. Klart!

NeJ!!! Förlåt, jag läste på fel sida, det där var julgranspyntet..

• nenne78

ostron! OSTRON!!!! *biter på naglarna*
    NEEEJ! Gå bort från bocken!!! Det är bara november än, du hinner pynta sen!

• nenne78

äääh vad tråkigt. Ni sitter ju och äter!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???