• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Jessie: jag känner verkligen ingenting! Skit trist! Kissnödig är jag inte i allafall. Men det jag har noterat är att jag är mycket mera törstig nu än tidigare!??!! Annars är jag som vanligt

• Moppy

Jessie: Kan du inte be BM ta ett blodprov på dig för att mäta gravhormons nivån? Vissa plussar ju inte på vanliga gravtester förrän veckor efter befruktningen..?

Känns ju onekligen som om att ngt är på G med dig... *hoppas* :)

• Bröllopstokiig

*ASGARV*

Nu kom jag på ett symptom som har kommit under dagen!
    Jag tycker saker luktar annorlunda.
    Har tyckt att det luktar häst eller kanske hästskit om mig hela dagen....
    Nu när jag var på toa så stod jag och luktade på mig själv - så kom jag ju på det.... jag liktar inte det är så man helt plötsligt få för sig pga hormonerna!! ja ja hoppas ni fattar!

• Eden-06

Jessie76: vad har du hela tiden?

• Storasystern

Hahaha era galningar!Jodå, jag kan säkert köpa med mig några konstiga japanska mediciner, men eftersom deras engelska är ungeför lika bra som min japanska (d.v.s. non-existing!!!) så vet man aldrig vad det blir... Säkert vårtmedel eller bara vanligt jäkla grönt te...
    Skojiga piller får nog vänta till jag kommer hem! :(

• nu är jag fruL

jessie
    achhhhhhhh jävlaaaaaaaar
    det har du ju sagt förut en gång ja... faaan nu kom jag ihåg det

snop*pen i bävern
    och klubban i klykan...
    eller hur var det?

ja ja då får jag alltså skylla mig själv då att det svider och rosslar i halsen...

eden: aha en medicinstuderande
    varför har du inte sagt det tidigare!!!!!!
    Är det så att chanserna minskar när man är förkyld. Kom nu med dina expertutlåtanden!

cicci: hmmm
    det luktade hästskit när du var på TOA!!!
    det är inte så att du är lite dålig i magen och glömde spola

• nu är jag fruL

undrar just hurdana barn man får om man äter vårtmedel...
    vårtsvin

• Eden-06

Jag känner mig lika ovetande som alla andra. Man läser artiklar och böcker men det handlar om en helt annan nivå än det vi pratar om. Verkar inte vara så många som varit intresserade av att forska kring kvinnors tidiga upplevelser och känslor inför/under en graviditet. Ska se vad jag kan hitta om förkylning och graviditet eller var det något om en stock i halsen

• Eden-06

Ska göra artikelsök när jag kommer till sjukhuset eller skolan. Lovar att återkomma med vad jag hittat.

• Eden-06

Men vad bra att det lutar åt att man äter rosenrot istället. Rosenbarn låter så mycket bättre

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???