• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • BrudSommar2006

Har varit iväg och fått nupp-testet avklarat nu, det löste sig med blodprovet, jag fick göra det idag i stället, efter ultraljudet, och så får jag svar i nästa vecka i stället för på en gång som det egentligen skulle varit. Själva nackuppklarningen gick i alla fall bra, nackspalten var smal och normal. Hoppas att resten av proverna ger låg sannolikhet också...

• Snart så....

Mindre: sen jag började i babyverkstaden så var de två första normala. Rann normalt i 2 dagar och ingen smärta. Har aldrig haft mkt mens, över på 3 dagar då är det mer 1 dag.
    Nr 3: Ran lite mer och då fick jag ont i en dag. Brun flytning 2 dagar innan. Trodde det berodde min ÄL
    Nr4: Nu har det varit väldigt mkt blod och haft ont i 2,5 dag. Sen var det ju 4 dagar med bruna flytningar och sen ingenting i ,5 dag och sen kom mensen.

Oj jätteutläggningen men men

• Eden-06

Storasystern: Jag pluggar till läkare i Lund. Därmed inte sagt att jag kan något. Känner mig ganska ovetande själv. Det är inte precis babyversta vi sysslar med hela dagarna

• Eden-06

Min mens beter sig ganska likt viktualias.

• Liten med Mindre

Håller med om att mensen faktiskt gör mer ont sen verkstaden startade. :(

Tänker förstås på det mer, och varje gång gör ju extra ont i själen också.

• Eden-06

Själv trodde jag att jag hade stenkoll på mina menssymtom. Förra månaden stod jag ändå där och undrade. Har jag verkligen så ont i brösten ända in på mensen? Mensen kom inte igång riktigt iheller förrän efter några dagar. Jag tror verkligen att kroppen spelar en ett spratt.

• nu är jag fruL

jag tror att kroppen spelar en ofantligt många spratt.

det sitter en liten gubbe med horn inuti en och NU ser han verkligen sin chans!

ha haaaaaa nu är hon svag och nojjar DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ska vi lura henne lite

mannen med hornen trycker lite på knappen för ömmande boobs och ler elakt

wiiiiiii säger fru L SYMPTOM hurra
    och blir glad

ha ha ha skrockar gubben med hornen elakt. MERA ska jag lura henne ha ha

så trycker han på knappen för molvärk

wiiiiii säger frul SYMPTOM hurra

ha ha ha säger mannen med hornen

och precis när fruLlan är lycklig och tycker att Ohhhh vad mycket symptom jag har det kanske verkligen ÄR något den här gången

trycker mannen med horn på MENS knappen

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ropar fru L och gråter

ha ha ha skrattar mannen med hornen

• nu är jag fruL

SÅ fungerar kroppen
    enligt min läkarbok i alla fall ...

• _koko_

Skoja inte!!! Den håller sig borta bara för att man så gärna vill att den ska hålla sig borta, så man precis hinner börja hoppas, och då kommer den med dunder och brak och man riktigt hör hur den skrattar rått åt en...

Buhuuu... Den kommer väl på fredag morgon 1 minut efter att jag testat minus igen...

• nu är jag fruL

det är ju precis det jag sa kokos

när mannen med hornen invaggat en i säkerhet och hopp...
    DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

trycker han på knappen

fast inte på fredag för sig för du får plusssssssssssssssssssssss

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???