• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Måste testa innan tisdag iaf - så jag vet om jag kan dricka Mai Tai och andra godsaker i på Koh Lanta...

Japp har väntat länge nu länge nu länge nu, nu börjar jag få gråa hår gråa hår gråa hår (japp Nenne, pubeshår!)

• nu är jag fruL

åhhhh Koh Lanta
    där har jag också varit
    somnade sista kvällen under ett parasoll på stranden.
    Missade transfern och fick åka moppebil tillsammans med ett lass höns till flyplatsen...

jag tror jag var full...

• nu är jag fruL

jag luktade INTE gott efter den resan

• mugglesfan

ska kanske vara glad så länge håren inte är röda iaf...

Om ca 1h är det fö insupardags igen. Om jag väntar bebbe och inte mens (som jag fortfarande tror) så har den blivit fullkomligt dränkt sin första tid i lyxsviten! I fredags, lördags, igår och idag, på fredag... Koko: ska vi testa båda två på fredag? Vi säger det så kommer säkert mensen! Vill INTE ha mens på bröllopsresan, hör du det gubbjävel!

• Eden-06

Fru Sofia: Då hinner du bli färdig innan babyn. Var ska du jobba sen?

• mugglesfan

Cicci: hmmmm, Avenyn alltså. Är ju en bit från mig förstås... Skulle dock vara himla kul att ses! Jag får klura lite på om jag hinner ta mig dit bort el inte (gräsligt mkt nu inför semestern!).

• Liten med Mindre

mmm, kokos är gott i kladdkakeformen också. med kladdkaka på förstås. :) jag tror att min man gör världens bästa kladdkaka. lyckliga jag!

Vad skönt att sticka till Thailand, Muggles! Precis rätt säsong att lämna landet.

• Snart så....

Mugglesfan: Ja tror oxå att det var tidigt MF eller att det inte fäste eller vad man ska kalla det.

Spännande med två ev plussare innan helgen :D

• Eden-06

Åhhhh. semester låter inte alls fel.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???