• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Jahaaaa, det är fr ÄL man räknar - tack Koko då blev jag iaf klokare! Ja men då är det ju klart att den kommer i helgen då. Fast jag är inte riktigt säker på när ÄL var. Fick aladåb för 2 veckor sedan så kanske kommer mensjävulen på lördag då?
    PMS-humöret har iaf försvunnit. Var som mest PMS-ig i söndags/måndags. Förra ggn kom mensen 3 dagar efter PMS. Nu är det fasenimej spännande! Måste springa på toa och kolla med en gång...

• _koko_

MEN HAAAALLLLÅÅÅÅ!!!! Snodde Mindre alla mina kokosbollar??? Och ingen stoppade henne??? Vad är ni för ena vänner va??? Mutter...

Och fruLlan, ja, det är klart jag är kommunist, är vi inte alla det? Har inte ni andra en helkroppsbild av mao över sängen? :D

Med Andra Ord...

• _koko_

Cooolt, muggles, låter väldigt lovande det där! :) :) :)

• mugglesfan

Nix pix - då blir det stock idag då

Fast Cicci hade faktiskt visst symptom: stickningar i boobsen och nästäppa. Det har inte jag...

Fast jag känner mig mysko glad fast jag väntar på mens - är det ett symptom? Att vara lite psykiskt sjuk alltså? För inte har jag varit glad alls förut när jag varit säker på att mensen ska komma - verkar inte helt normalt...

Nä girls - nu skjuter jag ut mig ur det här fabriksskiftet! Tebaks imorgon med fler rapporter! Måste dricka kopiöst med vin idag av två orsaker:
    1. jag är inte gravid så då FÅR man
    2. om jag är gravid så får jag inte sen...

• Snart så....

Men attans kom inte min fram koko? får visst börja träna på kast med liten kokosboll hahaha

• _koko_

Näää, Snart så... det gjorde den inte...
    *darr på läppen*

Shit vad jag blev sugen på kokosbollar... Ska fika med en kompis ikväll hoppas de har sånt där...

• Bröllopstokiig

Shit pommesfrittes vad ni skriver!
    Kul i allafall.
    Muggles; jag kanske kan ta taxi dit du är... maila ditt nummer så får du mitt sen, så kan vi höras i allafall på måndag förmiddag så vi vet hur det bli och om det bli beroende på hur du har det på jobet. clowenadler@hotmail.com

Jag mår så sjukt som vanligt så det är nästa ledsamt!
    Det som är nytt för dagen är att jag tycker jag själv luktar häst skit!
    Annars så har jag inga symptom alls!

• nenne78

mindre

jaaaaaaaaaaa dalmasar är tokbra på kladdkaka! *kär*

jag fick i örat...

• Snart så....

Men det är väl jätteskönt Cicci? du kommer nog muttra om några veckor när illamåendet kommer :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???